Uncategorized

בתוך הטיול של סוזן דיממה במלון דווי גאר בהודו

סוזן דימה חולקת מוטיבציה מהטיול האחרון שלה בהודו.
אם אתה מציית אלי באינסטגרם או בדקת את מכתב העורך שלי בגיליון ינואר שלנו, בהחלט ראית את התמונות מהטיול שלי בהודו בסתיו האחרון. הזמן שלי היה חלום של גווני תכשיטים כמו גם טקסטיל אקזוטי; הצבעים של ארמונות עתיקים, שוקי טעם קדחתניים כמו גם סארים מדהימים היו משכרים, כמו גם הותירו אותי שהושפעו לאחרונה לשנת 2016. לאחר עלויות זמן בערים כמו דלהי, ג’איפור כמו גם ג’ודפור, אריז כמו גם פניתי למדינה , שם התארחנו בכפר דלווארה מחוץ לאודאיפור. המקומות שלנו שם היו עוצרי נשימה – ארמון שהוחזר מובן כמו דווי גארה. סגנון הפנים היה בולט, כמו גם הציע נקודת מבט רעננה כיצד אני מתכנן לפנות לבית שלי השנה. האמנתי שאשתף סיור בשטח, כך שתוכלו להשיג גם השראה חדשה.

הארמון של המאה ה -18 הוחזר באהבה עם הערכה להיסטוריה העשירה של הבניין כמו גם לחלוף הזמן. אותנטי ועם זאת מודרני, כפרי כמו גם רוחני הם המילים שעולות בראש. המעבר עם הארמון היה כמו מדיטציה מהלכת. אריז כמו שאהבתי להיות שם כל כך עד שהארכנו את השהות שלנו.

צלם: סוזן דיממה

כשנכנסו לשטח, קיבלו את פנינו נטיעות עשירות, סדרה של מדרגות אבן מדורגות בקפידה כמו גם מסלולי מסלולים ממוסגרים על ידי שוקות מים צרות כמו גם קירות אבן יבשים מעודנים.

צלם: סוזן דיממה

המוקד המרכזי של המלון הוא בריכת האבן המדהימה שנראתה כאילו היא לוקחת רמז לסגנון מבארות הצעד המפורסמות של הודו.

צלם: סוזן דיממה

עם גבעות ארוואלי כתפאורה, התפאורה של הבריכה הייתה עוצרת נשימה. כל לילה השמש השוקעת מאחורי הבריכה הייתה כוכב המופע.

צלם: סוזן דיממה

הנה טרקלין הבר המשקיף על הבריכה כמו גם על הכפר שמסביב בו צפינו בשקיעה בכל לילה. זה היה ארוז במיטות יום מלא כריות. זה היה גם החלל התוסס ביותר במלון.

צלם: באדיבות OnvievianceinindianWeddings.com

המצודה נמצאת על ראש גבעה כדי שתוכלו לדמיין, הייתה הרבה טיפוס! כשאתה עובר גבוה יותר בבניין, הנופים נהיים יותר כמו גם מרהיבים יותר, כמו זה לשטחי המלון כמו גם לכפר שמעבר. ככל הנראה, כאשר הארמון עדיין היה מיושב על ידי מלכות, המלכה הייתה מבלה את מרבית זמנה בתצפית עם אותה נוף בדיוק לכפר.

התוכנית המורכבת של המלון התבססה על האנכיות של האתר, כאשר מדרגות הטריק הגיעו לכל פינה כמו גם אשכולות של חצרות עם חללים שברחים מהם. כל חצר הציגה תמיד קערת שיש גדולה מלאה בפרחים, מגנוליות או עלייה מוגברת לברך את האורחים.

צלם: סוזן דיממה

לחקור את הארמון היה על גילוי בכל צעד ושעל. היה לנו כל כך כיף לנווט במבוך המדרגות כמו גם מעברים. באזורים הציבוריים הוסגרו חללי האוויר הפתוח על ידי סדרה של קשתות אבן דקורטיביות שצוירו לבן. העיצוב המשגע כמו גם תחושת הזרימה פירושו שיש דרישת סיביות במיוחד לעיצוב מיותר.

נע עם המלון בלילה עם התאורה הרכה, קובע שמש, עולה חם כמו גם מוסיקה רכה הנגינה בכפר הרגישו כמו חלום.

פוטגרף: סוזן דיממה

זהו אזור הטרקלין הטיפוסי, ששימש את אולם הנשפים כאשר הראג ‘אכלס את הארמון. ברור שהמלך היה יושב בקצה אחד כמו גם המלכה בקצה השני בזמן שאנשים רקדו למטה. מכיוון שביקרנו במהלך דיוואלי, המרחב הזה היה מלא במוזיקה קסומה העולה מהכפר שמתחת.

צלם: סוזן דיממה

הסוויטות היו לבנות בעיקר עם פופ צבעוני כמו גם היו לבושות בשיש אזורי כמו גם טרצו כדי לשמור על דברים מדהימים כמו גם נוחים. זה היה גם עכשווי וגם שיק. התרשמתי במיוחד מסגנון הפלטפורמה של כל הסרבל למיטות כמו גם ספות. מדרגות השיש הנמוכות המריצות את פריפריה של החלל היו מושלמות לשמירה על רכוש בהישג יד.

צלם: באדיבות Booking.com

ביליתי שעות בקריאה כמו גם מדיטציה במושב החלון שלנו עם כריות הזעפרן שלו כמו גם נוף עדין לגבעות.

צלם: סוזן דיממה

חדר האמבטיה היה עטוף גם בשיש לבן אזורי. אהבתי את המערך הסימטרי עם האמבט המרכזי הגדול שממוסגר על ידי התאמתו כמו גם אתיוותיה. דלת העץ הענקית הענקית הניבה כניסה מדהימה.

צלם: סוזן דיממה

חקרנו את המלון כמו גם הוצגנו בסוויטה הנשיאותית בה גולת הכותרת הייתה הבריכה האישית הזו, גם לבושה לחלוטין באבן עם נוף לגבעות שמעבר.

צלם: סוזן דיממה

זהו מוט בחלק העליון של הארמון שהיה במקור מגורי המלכה. כמו רוב הארמונות בהם ביקרנו, מראות הוכנסו לקירות לתחושת נוצץ חגיגית. על פי בקשת המלון היה שמלת אזור זה לחוויית אוכל אישית מלאה בהשתקפות נרות. זה היה מעבר לקסום.

צלם: סוזן דיממה (מימין)

מעצב המלונות, רג’יב סייני, כלל רבים מהממצאים שהתגלו מחפירות כמו גם בשחזורי המלונות. זו הכרכרה עליה הובאה המלכה בביקורי הכפר. במרחב זה, הקירות מכוסים בציורים מקוריים מהמאה ה -18 ויצאו כפי שנמצאו.

צלם: באדיבות Booking.com

אכלנו ארוחת בוקר במרפסת החיצונית המקסימה הזו. וארוחת הערב נערכה לעתים קרובות בפטיו העליון הזה. כלי השולחן היו אמנות בפני עצמה. כל פרט נחשב לחוויה מוחלטת.

צלם: סוזן דיממה (מימין); באדיבות Booking.com