Home & Living

חתיכת מרכז פקק של יין אדום ושמירה על פמוטים ישירות

אתם כבר מבינים שאנחנו אוהבים לשמור על כל חפצי הסרק שלנו בסרק בארון אחד שאנו מכנים באהבה לחנות העיצוב לתוכניות חדשות (וחינמיות) בכל פעם אני מקבל את הדחף:

אז כשהתחלתי לנקוט במראה חדש עבור שולחן שטח האוכל שלנו, נראה לי אפילו לא יותר מאוסף הסיביות האמין שלנו של אפשרויות שכבר על ידי היד. כך נראה הטבלה לפני המהפך הקטן (אהבתי את מוצרי הגדרת השולחן בצורה הטובה ביותר בהישג יד, פשוט רציתי משהו חדש …):

הסרטונים המועדפים עלינו

איך לתלות נדנדה מיטת יום חיצונית
להלן הדרכה שלב אחר שלב לתליית DIY מחוץ למיטת יום מתקרת הפטיו שלך.

0 שניות של 2 דקות, 28 שניות

לחיות
00:25
02:03
11:39

אז סידרתי את הקערות כמו גם את כלי הכסף באזור המטבח, כמו גם בחרתי לשמור על הצמח כמו גם את המפיות עבור פופ הצבע ידידותי לסביבה שהם הביאו (תרתי משמע) לשולחן. כמו גם לא הייתי מוכן לפרוש את כוסותיו הארוגות והזכוכיות המועדפות עליי, כך שגם אלה שנתקעו. עם זאת מה עוד אוכל להציג כדי לשמור על דברים מרתקים כמו גם אפילו אפילו קצת רומנטיים? אחד הציץ לארון האביזרים, חנות העיצוב- גרמה לנו לראות אדום. יין אדום כלומר. שקית זיפלוק ענקית של פקקי יין אדומים שנאספו (בזכות חברים כמו גם שכנים שחוסכים את שלהם עבורנו- לא לא ממש “הרוויחו” את כולם בעצמנו) תפסו את עיניי כמו גם תוכנית החלה להופיע. אני אוהב פקקים כמילוי אגרטל, עם זאת היה לי כלי גדול יותר למרכז השולחן? Yessss, תפסתי במהירות הוריקן לא יקר התנודד זמן מה לאיקאה כמו גם נר עמוד למרכז. ממש הנה האספקה שלי שפורסמו לפני שתהליך “ההרכבה” הקל מאוד החל:

אבל מה זה כוס המיץ הזו מלפנים? ובכן, הצגתי שאחרי שניסיתי לשים את נר העמוד כמו גם פקקים בהוריקן רק כדי לשים לב שהוא לא נראה מלא או מדהים כמו שקיוויתי. ראו, על ידי הנחת הכוס הפוכה מתחת לנר העמוד, זה בסופו של דבר היה עמדה מסוגים כמו גם הגדילו את הנר כמה סנטימטרים …

… זה גם תפס כמות גדולה של נפח במרכז ההוריקן, אז בפעם הבאה שהתחלתי להוסיף את הפקק “מילוי אגרטל”, הוא נראה מיד הרבה יותר מלא. ציון.

כאן המרכז החדש שלנו מתפוצץ בטוב קורקי. האם זה לא מצחיק בדיוק איך כמה פקקים שנאספו, כוס מיצים שהסתבנו סביבם, נר עמוד כמו גם הוריקן ישן של איקאה יכול להתכנס יחד כמו שהשתמעו להיות?

אני אוהב בדיוק איך העציץ הפונה הסל הארוג עובד עם הכוסות הארוגות כמו גם הפקקים למבנה טבעי כמו גם קשוח שמשלים באמת את פמוטים קרמיים מלוטשים הרבה יותר כמו גם את הוריקן הזכוכית הנוצץ.

ואם כבר מדברים על אותם פמוטים שחטפנו ב- Goodwill תמורת $ 1 לפני מספר חודשים, באמת יש לנו קצת הזקנה של נרות מתחדד-אול-גודי להראות לכל מי שנמצא בסוף השכל שלהם עם נר מתנדנד (כי הדבר האחרון שאתה רוצה שהייה בוערת איתו הוא רעוע). זה באמת משהו שאמו של ג’ון לימדה אותי לעבור, כמו כן, מכיוון שהציל מספר פעמים רבות (ופוטנציאל הציל את קאסה פטרסיק לעלות בענן של עשן). פשוט הדליקו מעט את פתיל הנר שלכם, כמו גם טפטפו קצת שעווה חמה לבסיס הפמוט. ואז מיקום את בסיס הנרות שלך בפמוט (דואג שאתה מכניס אותו כך שהוא ייראה ישירות כמו גם אפילו) כמו גם השעווה החמה תתקשר לתחתית הנר כדי להחזיק אותו במיקום כמו דבק.

TA-DAAA. אין צורך בהתיישרות נרות אובססיביים יותר. כמו גם לא הרבה יותר פחדים מהמרכז המרכזי הפקק החדש שלך שעולה בלהבה לוהטת. שעווה, חבר’ה. שעווה הלאה. כמו גם אתה חייב לאהוב בדיוק איך נרות כמו גם פקקי יין אדומים שומרים על שולחן האוכל בתחושת מזמינה כמו גם אפילו קצת, ננסה שאנחנו מציינים את זה, רומנטי …

אז זה המהפך הקטן ביותר שלנו סביב החלקים האלה. כל סוג של הצעות נרות מועדפות משלך? כל סוג של המלצות מילוי אגרטל לא שגרתי או פתרונות מרכזיים? אנחנו רוצים להבין מה חי את זה על שולחן האוכל שלך.

עדכון: אחד המבקרים שלנו שכפל את פקקינו-&-נרות בהוריקן תוך שימוש בנרות מתחדדים רזים במקום נר עמוד שומן ענק, כמו גם שימו לב שהם שרפו הרבה יותר מהר כמו גם הציגו פוטנציאל סיום סכנה אם לא נצפו (מכיוון שפקקים הם בהחלט חומר דליק אם הלהבה נשרפת לרמה זו). אנו בהחלט ממליצים להשתמש בנר עמוד עמוד גדול ושורר איטי כשמונה סנטימטרים מעל הפקקים, כמו גם לעולם לא להשאיר אותו ללא השגחה. אבטחה ראשונה!

הודעות נוספות מאהבת הבית הצעירה