Uncategorized

ראיון: ניקי הסלאם

הוא הלגום קוקטיילים עם קול פורטר, יצר בתים למיק, רוד ורינגו, יצא עם אנדי וורהול ופריס הילטון ויצר קישוט מפלגה לרשימה ארוכה של האצולה הבריטית. ואף על פי שהמעצבת מבוססת לונדון, ניקי הסלאם, קשורה בצורה יוצאת דופן (בן דודו היה דיאנה המנוחה, נסיכת ויילס), זה זרי הדפנה של העיצובים הממוקדים שלו שהכניסו אותו לאור הזרקורים. זה היה קרוב לארבעים שנה כשהסלאם החל לעצב. הוא הקים את NH Design בסוף שנות השמונים, שם הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם המנהל הקריאטיבי קולט ואן דן תילארט כדי ליצור פנים יוקרים ברחבי העולם. (ביתה בלונדון היה בגיליון ינואר 2011 של H&H.) קו הבד והטפטים הנוכחי ביותר שלהם הוא הכל מלבד שמור – בדומה לחסלאם עצמו, עם נטייתו לתעודות ויכולת לערבב את ההיסטורי עם הכאן ועכשיו. מלבד היותו מעצב מבוקש, יש לו המון כישרונות אמנותיים: צבעי המים הפנימיים שלו ניתן למצוא במוזיאון ויקטוריה ואלברט, קו הקו שלו הופיע במגזינים רבים, הוא פרסם שני ספרים והוא עורך אורחים עבור טאטל וגם עבור טאטלר וגם ווג בריטי. ובגיל 71 יש לו עניין אפס לתלות את כובע כלביו.

בית & בית: אני רואה שאתה עכשיו בלוג.

ניקי הסלאם: אה, כן, אני ממש נהנה מזה. אני מקבל יד על זה.

H&H: אני אוהב שפרסמת לעצמך ערך יומן מזויף, שנכתב למעשה על ידי קרייג בראון של הדיילי מייל, מה שמוביל אותי להאמין שיש לך חוש הומור חצוף. איך זה עזר לעבודה שלך?

NH: הומור הוא החשוב ביותר – אלמנט של עיצוב. זה כשאתה נכנס לחדר ומתחיל לחייך, אבל אולי אתה אפילו לא יודע למה.

H&H: איך הבית שלך?

NH: יש לי שניים. האחד הוא רק חור בריח בלונדון, מקום לישון בו ולהשתנות בו. הוא חשוך ונעים. השני הוא בית במדינה. יש בו חדרים יפים, כולם קטנטנים; זה תכשיט לא מסודר כ -40 מיילים מהעיר.

H&H: מי הסגנון אתה מעריץ הרבה?

NH: הורסט, הצלם; היה לו סגנון יוצא מן הכלל. או אנשים כמו כריסטיאן דיור, קול פורטר. ואלסי מנדל הרבה יותר מכל אחד אחר.

H&H: איך מגדירים יופי?

NH: אני לא ממש בטוח שהערעור נמצא בעיני המתבונן. זה משהו שיש לו השפעה מיידית עליך. אתה מעלה את זה בקצרה. כמו כאשר חץ פוגע ביעד.

H&H: איפה אתה מוצא השראה?

NH: בכל מקום, באמת. אני מודע ויזואלית ויש לי זיכרון צילומי לפרטים. זה יכול להיות פינת בניין, אפילו.

H&H: האם יש לך תענוגות אשם?

NH: אה, יקירי, אני אוהב כל כך הרבה דברים שאסור לי – כמו ביצים בנדיקט, אלא רק פעם בחודש.

H&H: איזה חלק מהעבודה שלך אתה הכי אוהב?

NH: כל חלק, אבל זה הלקוחות. אני אוהב להכיר אותם, וחלקם אפילו אני אוהב לאהוב והם הופכים לחברים גדולים.

H&H: מה היה הפרויקט האהוב עליך?

NH: בית סטנלי בלונדון. זה היה על השער של עולם הפנים עוד בשנת 2006. יש אותי כל כך הרבה בבית ההוא, אבל כל כך הרבה מהם. יש לו אלמנטים קלאסיים אך נדרש להיות טרי.

H&H: ממה אתה מאוד מרוצה?

NH: לחיות עד גיל זה.

H&H: האם אי פעם תפרוש?

NH: יקירי, לעולם, לעולם, לעולם, לעולם!