Uncategorized

חללים ידידותיים למשפחה שלא מקריבים סגנון

צריכים להתאים לצרכים של הילדים אך עדיין רוצים שהבית שלך ייראה עיצוב קדימה? אנחנו מבינים. בתים אלה מראים שאפשר לקבל חדרים נוחים, נוחים וידידותיים לילדים עם אסתטיקה מבוגרת.

שולחן וכיסאות בגודל ילדים מעניקים לבעלי בתים רוק הוינה וילדי לה נגוין מקום לאכול ארוחת בוקר ולצייר באזור המגורים, ואילו האקווריום הקטן-אחד של שניים בבית-מאכלס חלק מ -30 הדגים שלהם. “קוביות הסלון הן תחנת משחק לתינוקות, ספסל ספרים וישיבה נוספת לאורחים, באחד”, אומר לי.

צלם: וירג’יניה מקדונלד

מקור: בית ובית גיליון ספטמבר 2015

מוצרים: ספסל ספרים, 1925 Workbench; שולחן, כסאות, שלוש אגסים.

שני כסאות גדולים עם כיסויים לבנים הם אידיאליים לשכיבה בחדר השמש של המעצב סמנתה סאקס. נברשת חרוזים, פוף עור גמלים ממרוקו ושולחן צד וינטג ‘מעניקים לאישיות החלל האוורירי.

צלם: מייקל גריידון

מקור: בית ובית יוני 2014 גיליון

מוצרים: כסאות, מנורת רצפה, איקאה.

מעצב: סמנתה סאקים

בחדר המשפחה הזה, שני חתכים גדולים מעניקים לו תחושה לאונגיי, בעוד שטבעות תוף ושטיח טלאים צבעוני הם בעלי אווירה מרוקאית מוד. סמנתה פרג’ו פיתחה את המובנים הדיסקרטיים משני צדי הטלוויזיה כדי לאכלס אלקטרוניקה, משחקי לוח וחיוניים אחרים.

צלם: אלכס לוקי

מקור: בית ובית ינואר 2016 גיליון

מוצרים: ספות, שטיח, אורות, כריות, זריקה, שולחנות תוף, אלטה; אגרטל כחול, מערב אלם; צבע קיר, יונה לבנה (OC-17), בנימין מור; יצירות אמנות (על קיר), מטרופולין חי.

מעצב: סמנתה פרוגו

במטבח, בעל הבית אנדראה ארמסטרונג בחר את כסאות הפוליפרופילן ובנקת הווינל למראה עור בפינה ארוחת הבוקר בגלל הקווים המודרניים שלהם וחוסן לאוכל שנשפך. כמו כל האמנות בבית, לצילומים של פתיונות דיג צבעוניים התלויים מעל הנשמה יש משמעות אישית. “המשפחה שלי מלאה בדייגים מושבעים, כך שזה נראה מתאים ומהנה”, אומרת אנדראה.

ראו את שאר בית המשפחה הזה בסיור הווידיאו שלנו.

צלם: אלכס לוקי

מקור: בית ובית ינואר 2016 גיליון

מוצרים: כסאות, הולס קלוני; סעיף, צלחות, משקפיים, קנקן, אלטה; יצירות אמנות מאת לורי ניו -דיק, גלריית קורקין.

מעצב: סמנתה פרוגו

עורכת עיצוב בכיר סאלי ארמסטרונג יצרה מארגן קיר כשירות מסודר לאחסון משקפי שמש, מפתחות ודואר כשהיא הולכת בדלת. היא תלתה את המארגנת שלה בחדר הבוץ, אבל אתה יכול גם להשתמש באחד כמרכז במטבח סואן או בכניסה קדמית קטנה.

כדי להכין משלך, בחר גיליונות של פאנל אמני ליבנה ועץ בלסה (זמינים בחנויות אספקת מלאכה ואמנות) שהם מספיק משמעותיים כדי לתמוך במשקל הניירות והטלפונים אך דקים מספיק כדי לחתוך בקלות; סאלי בעובי ¼ “.

צלם: דונה גריפית ‘

מקור: בית ובית גיליון ספטמבר 2015

מוצרים: לוח ליבנה, Deserres; ידיות עץ, עמק לי, קופסא וצבע ידית, סיטרון (74), פארו וכדור; אדריכלות, אטלייה קסטליץ ‘באפי.

מעצבת: סאלי ארמסטרונג

אזור הפעילות של הילדים המוצג כאן משמש כמעט בכל יום על ידי בנותיה של סאלי. השולחן והכיסאות היו סט האוכל הישן של סאלי; היא נתנה להם טוויסט שובב עם צבע לבן ורוד לחסום בצבע. יצירות אמנות מודבקות אל הקיר עם קלטת וואשי יפנית, מה שמקל על סיבובים. מדף הספרים והעגלה חסכוני של איקאה מחזיקים באספקת מלאכה.

צלם: וירג’יניה מקדונלד

מקור: בית והבית ספטמבר 2013 גיליוןמעצבת: סאלי ארמסטרונג

צבע גיר שחור הפך את חדר אבקת המרתף של סאלי לרגע עיצוב בלתי צפוי ומעודד את המשתמשים לפנק את אמן הגרפיטי הפנימי שלהם. כיור רכוב על קיר כפרי מתאים לעיצוב המזדמן. “זה היה פחות יקר מאשר לעדכן את ההבלים ותופס פחות מקום”, אומר סאלי. מראה עגולה וידיות בצורת X מוסיפות אגרוף גרפי.

צלם: וירג’יניה מקדונלד

מקור: בית והבית ספטמבר 2013 גיליון

מוצרים: כיור, ברז, ג’ינג’ר; מראה, EQ3.

מעצבת: סאלי ארמסטרונג

בעל הבית, אמנית טורונטו ומעצבת הטקסטיל וירג’יניה ג’ונסון הציבו את הטון למשחק עם אריח דינמי בחדר האמבטיה של ילדיה. אמנות מרגישה כיף תקוע עם קלטת וואשי, וכיסא גב ישן לסולם הוא נייר כסף חם לפלטת הצבעים הפריך.

צלם: אלכס לוקי

מקור: בית ובית אפריל 2015 גיליון

מוצרים: כיור, קטלאנו; מראה, איקאה; סל, מערב אלם; מגבות, אאו ליט.

מעצב: Litsa Trochatos, כריסטופר נייט וג’אן אלני לימונדס

חדר מדיה במרתף זה מעוטר בריהוט מודרני ראוי לציון, כולל ספת עיקול מאת פטרישיה אורקיולה עבור B&B Italia, כסא רחם סארינן ומנורת רצפה טוויגית של פוסקריני.

מצא הרבה יותר השראה ורעיונות במדריך העיצוב והקישוט השובב שלנו.

צלם: ג’ניס ניקולאי

מקור: בית והבית לקישוט הטוב ביותר לשנת 2014 גיליון מיוחד

מוצרים: כופף ספה מאת פטרישיה אורקיולה ל B&B איטליה, שולחן קפה בריכה מאת בנסן, מנורת רצפה מאת פוסקריני, כסא רחם מאת סארין, מידע פנים, Informinteriors.com.

מעצבת: ננסי ריסקו