Uncategorized

באופן אלחוטי קשר טלוויזיה או מחשב ל- HiFi שלך עם מרמיטק שמע בכל מקום 685

טלוויזיה עם מסך שטוח נהדרים, אך לעתים קרובות יותר מאשר לא הם נשמעים נוראיים. עכשיו האודיו Marmitek בכל מקום 685 מאפשר לך לקשר באופן אלחוטי את הטלוויזיה שלך למערכת הקולנוע HIFI או הבית שלך, מה שהופך את כל תכניות הטלוויזיה והסרטים שלך ל- FAV להישמע נהדר, כמו גם את כל תחנות הרדיו הדיגיטליות בטלוויזיה שלך.

המשדר מתחבר לפלט האודיו הדיגיטלי בטלוויזיה שלך (קואקסיאל או טוסלינק), בעוד המקלט מחובר למערכת השמע שלך (Marmitek גם מפיקה את השמע בכל מקום 625 אם הטלוויזיה שלך יש רק פלט שמע אנלוגי).

האודיו בכל מקום משתמש בטכנולוגיית ‘קפיצת תדר מכוניות’ מתקדמת לחיבור יציב ללא הפרעות WiFi והקישור האלחוטי מוכר אוטומטית לאחר שהטלוויזיה שלך מופעלת ומנותקת לאחר כיבויו.

היחידה תומכת באותות האודיו הדיגיטליים הנפוצים ביותר של 5 עד 5.1 ערוצים, החל מאודיו סטריאו ועד DTS ו- Dolby Digital Surround וניתן להשתמש בה כדי לחבר את המחשב שלך כמו גם לטלוויזיה שלך.

זמין כעת בסביבות 75 פאונד

Marmitek.com: עוד מוצרי AV Home Home Smart

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דואר אלקטרוני, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס