Uncategorized

סתיו 2012 מופע מתנות בטורונטו

בשבוע שעבר, עמית שלי קימברלי בראון ואני לקחנו יום לבדוק את מופע המתנות בטורונטו במרכז הבינלאומי. זוהי תערוכת סחר חצי שנתית כדי לחשוף את המוצרים והמגמות החדשות והמרגשות לעונה הבאה.

כשסיירנו סביב המופע, הערכנו דוגמאות של נספרסו והסתכלנו על גאדג’טים חדשים ומרתקים שתוכלו למצוא תחת עץ חג המולד שלכם השנה (אני יודע – כבר!).

להלן כמה מהפריטים שדיברו איתי בתכנית:

החלקים המרופדים היפים האלה הם של ליידי רוזדייל. לחברה מבוססת מרקהאם היו כמה בדים חדשים ומדהימים באמת לכריות וכיסויי החלקה בצבעים היסודיים, כמו גם כמה מפיות פשתן מדהימות שיהיו מתנות אידיאליות למארחת לסוף שבוע בקוטג ‘, לודג’ או במחנה. הייתה להם גם קצת השראה של איחוד ג’ק – מגמה שראינו בכמה מהדוכנים בתכנית.

סטיבן וכריס היו העצירה הבולטת הבאה שלנו. שני הגברים המדהימים האלה אהובים על ידי עורכי הבית והבית, והתלהבתי לראות את האוסף החדש שלהם. ביתן שלהם, כמו רבים אחרים, הוקם ככרזות שונות. שניים מהאזורים המועדפים עלי היו הראשון הזה עם להיט של זוהר, והשני השני הזה עם מקף שבטי.

מחובר ישירות לסטיבן וכריס בות ‘היה סגנון קובי. קובי הציג צבעים תוססים ומזמינים לעונת החגים – בהחלט משהו לכולם.

עבור חובבי הקפה, הדוגמנית החדשה ביותר של נספרסו – שפורסמה בספטמבר הקרוב – היא בטוחה להיות להיט בוא חג המולד. דגם זה נקרא ‘U’ מכיוון שניתן להעביר גם את מיכל המים מאחור וגם את חלק הניקוז בחזית לשני צדי המכשיר ומוחזק במגנטים, מה שהופך את המכשיר לצורת U. הפונקציות על גבי המכשיר הן גם מלוטשות מאוד. מסביב למכשיר זה מאוד קומפקטי ועוזר לחללים קטנים.

זה היה רק ​​קטע של המוצרים החדשים והמרגשים שמצאנו לשנה הבאה. שימו לב לאחרים בנושאי החג הקרובים!

לטרנדים הרבה יותר, עיין במגמה הכלכלית לשנת 2012 שלנו מוצאת גלריית תמונות.

נקודות זכות: 1-7. הולי מייגן