Home & Living

מומחה לתוכנת אוטומציה של Mac Home מיתוג מחדש כ- Indigo Domotics

אוטומציה תפיסתית, ליצרני תוכנת האוטומציה של Mac Home המוערכת יש שם חדש. במהלך המשקף מקרוב את המוצר שלהם, החברה מיתרה את עצמה מחדש כ”הפגנים אינדיגו “.

“אינדיגו תמיד ייצגה את הטוב ביותר בתוכנת אוטומציה ביתית בכיתה לשוק Do-Itself (DIY). בהתחשב בגידול האחרון בתפיסה הציבורית סביב אוטומציה ביתית, כעת הוא הזמן הנכון למקד את ההודעות, המותג ונוכחות האינטרנט שלנו סביב פלטפורמת האינדיגו, “אמר מאט בנדיקסן, מייסד אינדיגו דומוטיקה. “לקוחות יראו כעת מיתוג אחיד בכל משאבי האינטרנט, כולל חנות האינדיגו החדשה, הכל מהאתר החדש שלנו, www.indigodomo.com.”

יחד עם שינוי השם ומיתוג, החברה שותפה יותר עם Machomestore.com, כיום חנות אינדיגו. נורם בנדיקסן, הבעלים של חנות אינדיגו, אמר נורם בנדיקסן, הבעלים של חנות אינדיגו, “אנו נרגשים לעבוד עוד יותר עם דומוטי אינדיגו כדי שנוכל לספק פיתרון שלם, ממכירות מכירות חכמות לתמיכה, והכל תחת המותג האינדיגו ואתר האינטרנט. “חנות אינדיגו תמשיך למכור ולתמוך רק במוצרים שאנו מכירים ישתלבו היטב עם אינדיגו. אנו יכולים גם להציע ערכות סטנטר אינדיגו בהתאמה אישית המציעות חווית משתמש ראשונה בפעם הראשונה כמו גם צרורות שהם בקשות נפוצות למשתמשים באינדיגו המרחיבים את המערכות שלהם. ”

“איחוד תחת השם והמותג של IndiGo Domotics, הכולל את שילוב חנות האינדיגו, מעניק כעת ללקוחות חוויה שלמה ומאוחדת יותר”, אמר ג’יי מרטין, שותף, אינדיגו דומוטיקה. “מלקוחות חדשים שרק לומדים על פתרונות אוטומציה ביתית, באמצעות ניסוי, מכירות, תמיכה והרחבת הפתרונות שלהם, מותג Indigo Domotics יהיה שם כדי להרגיע אותם שהם יכולים לצפות לאותה רמת מצוינות בשירות ותמיכה. ”

indigodomo.com: סדרת הדרכות האינדיגו שלנו

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דואר אלקטרוני, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס