Home & Living

חגיגות יום השנה ה -20: זכה במעבר לכל החיים בשווי 120 ליש”ט

כדי לסייע לחגוג 20 שנה להיווסרנו יש לנו הר של פרסים גדולים שיספקו הודות לתמיכה נדיבה במיוחד מחברות הבית החכמות האהובות עלינו. להתחיל הנה האפשרות שלך לזכות באחד משני מעברי Plex של החיים בשווי 120 פאונד כל אחד!

אתה מבין עד עכשיו שהיינו אוהדי Plex משמעותיים מאז הימים הראשונים, עוד לפני ש- Plex היה Plex. במשך 8 השנים האחרונות זו הייתה זכות להיות מאפשרת להיות בפריפריה של ארגון שמנוהל על ידי כמה אנשים מיומנים להפליא כמו גם אנשים נחמדים. תודה לצוות Plex על תמיכתם בקהילת הבית האוטומטי.

הפרס

Plex תומך במגוון משמעותי של חומרה כמו גם ה- Plex Pass מרחיב את מערך התכונות המקיף שכבר של הגרסה החינמית על ידי מתן גישה לתכונות פרימיום כמו משתמשים מנוהלים, סינכרון סלולרי וענן, כמו גם העלאות מצלמה בנוסף לגישה לרווח מוקדם אל הגרסאות האחרונות.

** סגורה סגורה **

מזל טוב לחברי פורום הבית האוטומטיים נואל-פילוט כמו גם מארק על כל אחד מהם זוכה במעבר Plex של החיים!

בואו נקבל רשימה מצוינת של הצעות סרטים יחד כדי לצפות במערכי ה- Plex שלנו. אז לאפשרות לזכות באחד משני המעברים של החיים בשווי 120 פאונד פשוט שתף את הכותרת של הסרט האהוב עליך בכל הזמנים (או 3 המובילים שלך אם תרצה) בשרשור זה בפורומים שלנו. פשוט כמו זה.

אנו נשמור על התחרות הזו פתוחה עד סוף ינואר 2016 כך שיהיה לך המון זמן להיכנס. שני הזוכים ייבחרו באקראי וגם נחשפו ממש כאן. מתן זה פתוח ברחבי העולם (שם המשתמש שלך ב- Plex יידרש) כמו גם כללי התחרות הרגילים שלנו חלים. בהצלחה לכולם!

Plex.tv: קרא את כל הפוסטים של Plex שלנו

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דואר אלקטרוני, ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס