Uncategorized

מרחבים מעוררי השראה: 3 תצוגות חלונות חג יפהפיות

במאי פנים מגה קרוסלי חולקת את תצוגות חלונות החג האהובות עליה וכיצד לחקות את המראה בביתכם.

כולם אוהבים חלונות חג המולד, כפי שמעידים המון אנשים שבדקו את התצוגה בערים הגדולות ברחבי צפון אמריקה. החשובים ביותר הם מחנויות כלבו מתקדמות כמו הולט רנפרו ובארניס ניו יורק, אבל אני באופן אישי אוהב את חלונותיהם של החנויות העצמאיות הקטנות.

אני מרגיש קרבה עם האנשים היצירתיים שמאחורי החלונות האלה, וחושב שהם דומים לעורכי העיצוב של H&H שלנו; הם צריכים ליצור משהו מושך עין, נוסטלגי, ידידותי, נגיש, מעורר השראה ורבים מכל, יחסית לא יקר. להלן כמה מחלונות המוכרים הקטנים האהובים עלי בטורונטו השנה, עם ההצעות שלי כיצד לתרגם את המראה לבית משלך.

ספרי סוגים ידועים ברחבי העיר בזכות חלונותיה המהממים, שפותחו על ידי אמנית התצוגה קפנה פאטל, ותצוגת חג המולד השנה לא אכזבה. תמיד אהבתי את בתי הבציר הקטנים האלה, במיוחד כשהם מקבצים זה לזה להכין כפר. זה מרגיש כמו תפאורה אירופית מושלגת, כאשר בתים מאטים את רחוב מרוצף, לחי על ידי ג’אול.

צלם: מג קרוסלי

מעצב: קפנה פאטל

עם רק כמה בתים ועצי מברשת בקבוקים, אתה יכול להקים כפר קטן משלך על המעטפת שלך. הגדל את האוכלוסייה בכל חג המולד עם טצ’צ’קים חדשים.

קבלו את ההצעות של מעצבת שרה הרטיל לעצב כאן את המעטפת החגיגית לעיל!

צלם: שרה הרטיל

מקור: בית ובית דצמבר 2011

מעצבת: שרה הרטיל

תמיד המועדף על חג המולד, מקום הנייר יכול לעשות הרבה יותר עם גזרות נייר קלות מאשר לרוב. בכל שנה הם מראים את פתיתי השלג הגדולים ביותר שלהם בנייר, שכולם זמינים לרכישה בחנות.

צלם: מג קרוסלי

שלב גזרות נייר בביתך לעיצוב חג שעושה השפעה גדולה. החלק הכי טוב? ניתן להשתמש בהם שנה אחר שנה. למד כיצד להכין כאן את נייר אלון נייר DIY שלנו ולקבל את התבנית כאן.

צלם: מייקל גריידון

מקור: בית ובית נובמבר 2012

מעצבת: שרה הרטיל

לכיפות זכוכית יש את היכולת להעלות משהו קל למשהו מיוחד, כפי שניתן לראות בתצוגת חלון החג של השטן. בוטיק התכשיטים מציע רמז נוסף של נצנוץ, יוצר סצנת חג מולד נוסטלגית לחלוטין.

צלם: מג קרוסלי

כיפות זכוכית אבזרים על פריטים כמו ספרים ישנים, פסלוני סנטה וינטג ‘, בלוטים, קטעי קליפות קליפה או פינקונים כדי להשיג את המראה בחלל שלך.

צלם: אשלי קאפ

מקור: בית & בית נובמבר 2013

מעצבת: לינדה פלטון