Home & Living

מיני שבירת מיין

חזרתי מהחופשה וגם בהשראה לחלוטין! המחצית השנייה שלי שרה כמו גם החלטתי ברגע האחרון לחזור למיין למיני-ידה במלון האהוב עלינו, המושבה בקנבונפורט, מיין. כאן יש כמה מהתמונות שלי שתופסות את הסגנון היפה והאותנטי שלה.

הנה קסם החוף הישן שנמצא על שפת האוקיאנוס האטלנטי. קיר הסלע הזה תומך בבריכת מי המלח.

זהו נוף לבריכה כמו גם שמיים מושלמים לקיץ. המטריות האדומות כמו גם פסים לבנים נראים כל כך טרנדיים כשכולם נפתחים. הסוכך בקדמת הבמה הוא מעבר לכניסה לטרקלין החלל הימי (למטה), חור ההשקיה האותנטי של בית הספר הישן של המלון. יש אפילו בחור שמתעסק בפסנתר!

להלן נוף למרחב האוכל בו אכלנו את ארוחת יום השנה שלנו בפעם האחרונה במרפסת הסגורה ההיא. הייתה סופת רעמים מהירה כמו גם הגשם נשפך סביבנו בזמן שאכלנו באור נרות.

החללים משובצים טפט בהדפסים פרחוניים מיושנים כמו גם נוף אל האוקיאנוס עם וילונות לבנים מושלמים. גם הרהיטים מקוריים, כמו גם המיטות מיוצרים עם כיסים לבנים טהורים.

אני אוהב את כל הרהיטים הנצרים הישנים והצבועים הקווים את המרפסת המקורה. זה ליד הכניסה הקדמית. לבן פריך כמו גם ידידותי לסביבה עמוקה ועשירה-אהההה … כמו הפנס ההוא גם על הקיר!

כמו כן הייתה לי אפשרות לעשות קצת עתיקות! עוד על זה לבוא. עתיקות ארה”ב הייתה אוצר אוצר!

להלן נוף לחלק האחורי של המכוניות והמשאית שלנו ארוזות בכמה מהממצאים שלנו. הייתי צריך לצחוק מהצילום הזה – רגלי כיסא הכנף נראות כמו טורקיה ממולאת! אה, כמו גם אני מאמין שכובע החוף של שרה מופיע.

לאחר שצידנו את האוצרות העתיקים שלנו עצרנו לארוחת צהריים במאפייה המקסימה הזו. למאפיית פורט כמו גם בית קפה בקנבונק היו אוכל מעולה כמו גם סגנון מעולה. היו להם אפילו את הפשטידות המפורסמות האלה שאני תמיד שומע עליהן מאחד הבלוגרים הפייב שלי, קייטי אליוט. הייתי צריך לנסות אחד, כמובן.

הנה העוגה של Whoopie. זה היה רק ​​הכרטיס כמו גם סיפק לי את כל האנרגיה שהייתי צריך כדי לאונג ‘ליד הבריכה.

אוקיי, אני מאמין שטיול אחד נוסף של הרגע האחרון הוא בסדר …

קרא על טיול הכביש הראשון שלי במיין בבלוג שלי פרסום מהקיץ האחרון.

נקודות זכות: 1-10. מייקל פניני