Home & Living

ראיון: קנדיס אולסון

בנוסף לאירוח הקנדיס של רשת W, Tells All, Dynamo העיצוב הפנימי מבוסס טורונטו אפילו פרסם ספר, קנדיס אולסון על עיצוב: השראה ורעיונות לביתך (2006 ספרי מרדית ‘), והשיק קו רהיטים, בדים, טפטים, תאורה ושטיחים. לא רע למישהו שלא חשב שהיא תתקבל לתכנית לעיצוב הפנים של אוניברסיטת רייסון, ממנה סיימה בשנת 1989. כיום הסלב ​​העיצוב הוא מבוקש כל כך גבוה שהיא אוצרת כל שנייה שהיא יכולה לבלות איתה בבית איתה מִשׁפָּחָה.

בית & בית: מה אתה אוהב רבים על הבית שלך?

קנדיס אולסון: גדלתי בקלגרי ובעלי גדל ממש מחוץ ליער השחור בגרמניה, כך ששנינו מוקירים חיים קרוב לטבע. מרחבי החלונות העצומים של הבית שלנו מזניחים נקיק, ומציעים לנו עם בד צבע מתפתח ברציפות לאורך כל העונות.

H&H: איך היית מתאר את הסגנון שלך?

CO: נוח ועכשווי עם מקף של הבלתי צפוי.

H&H: מהי ערכת הצבעים המועדפת עליך?

CO: לוח רך בהשראת הטבע-שיזוף עור Buckskin, כחול מימי, סלדון חיוור, קרם וניל-מקורקע על ידי יערות שוקולד מריר.

H&H: האם אתה אוסף משהו?

CO: אני אוסף מסכות בעבודת יד על מסעותיי, ממסכות אופרה ונציאניות ועד אלו שבטיות אפריקאיות. אני אוהבת להניג את המסכות שלי עם אלמנטים מלוטשים ומכונה בחדרים עכשוויים.

H&H: מה הרעיון שלך לבילוי נהדר?

CO: לילה פנימה. “Night Out” הרבים והבלתי נשכחים שלי היו כאשר קבוצת חברים שכרה שף אישי לערב של אוכל גורמה וטעימות יין אדום בבית. לא היה שום הכנה, שום נסיעה, לא היה ניקוי, וזה היה אחת הארוחות המדהימות ביותר שאכלתי אי פעם.

H&H: מי הסגנון האישי אתה מעריץ?

CO: ראלף לורן. הוא פיתח והסתגל למגמות עיצוביות המשתנות ברציפות מבלי לאבד את ראייתו של נקודת המבט המקורית שלו באיכות הקלאסית.

H&H: מהי המתנה הטובה ביותר שקיבלת אי פעם?

CO: אלבום תמונות שבעלי יצר כדי להגיש את חיינו לפני שהיו לנו ילדים – מילדותנו דרך בני הנוער המביכים שלנו ועד שנות העשרים והשלושים המטורפים שלנו.

H&H: מה ההגדרה שלך ליופי?

CO: אין שום דבר יפה יותר מהמראה והצליל של אנשים שצוחקים; זה מתעלה על כל התרבויות והגילאים.

H&H: מה גורם לך להרגיש מתגשם?

CO: כאוס מאוזן! ג’אגלינג נישואין, משפחה ומקצוע הוא אתגר. אם בסופו של יום, בעלי עדיין מדבר איתי, הבת שלי אכלה משהו אחר מאשר נקניקיות ולא הרבה יותר משלושה אנשי סוחרים מתקשרים לתוכניות העיצוב של מחר, אני שמח!