Uncategorized

כיור כיור אמבטיה

כיור חדר המקלחת עבר דרך ארוכה מקערת החרסינה הבסיסית לבנה. ניתן למצוא כיורים זמינים בשלל סגנונות, צורות וצבעים, כיורים במגוון גדול של חומרים כמו זכוכית, בטון, שיש, אוניקס, אריחי פסיפס, גרניט, מתכת, אבן ועץ. שקול אלמנטים אלה בעת קניות בכיור בחדר מקלחת.

סגנונות הרכבה

לכיורי הנשירה יש שפה או שפה שיושבים על גבי הדלפק, הם בדרך כלל הכי פחות יקרים והרבה סטנדרטיים בסגנון.

כיורים מפורסמים פופולריים יותר ויותר. ניתן להשתמש בהם במרחב עכשווי או סטנדרטי ולהציע מראה נקי ומוגמר. כיורים מועדפים מתאימים ביותר למדפק ומאובטחים בסיליקון, הכי מתאימים ביותר לדלפקים מוצקים כמו גרניט או אבן אחרת, עץ או משטח מוצק כמו קוריאן. ערימות הרבה יותר קלות לניקוי מאשר ירידות שכן אין שום קצה שמתחתיו לכלוך וזוהמה יכולים לאסוף.

טיפ לצבע כיור: כאשר יש ספק, בחר לבן. פריך ונקי, לבן תמיד נראה אלגנטי והוא צבע ניטרלי טוב למכירה חוזרת.

כיורי קערה או משטח השיש יושבים על גבי דלפק יהירות ומגיעים בהרבה צורות שונות. שוקות קרמיקה או מתכת ארוכות, קערות זכוכית או ריבועי עץ מגולפים או מלבנים הם רק חלק מהאפשרויות. כיורי שיש רבים דורשים זרבובית צווארון או ברז רכוב או מוגבה.

כיורים רכובים על קיר הופכים במהירות לפיתרון שיק וחכם בחלל. בשילוב עם ברז רכוב על קיר, הסגנון הספציפי הזה הוא בחירה טובה לחדר אמבטיה קומפקטי.

טיפ קבלת הברז: רכוש ברז מאותו סוחר כמו הכיור שלך. אתה יכול להתאים את השניים באולם התצוגה, להימנע מבעיות סגנון פוטנציאלי או גודל.

כיור הכן הוא בחירה פופולרית, במיוחד כאשר מקום להבלים אינו זמין, או פשוט מכיוון שעיצוב החדר קורא לו. אחסון עשוי להיות בעיה עם כיור הכן, עם זאת, כך שתצטרך לפצות עליו עם ארונות רפואה גדולים, מדפים, אחסון מובנה בסביבת אמבטיה או בחדר מקלחת או ארון פשתן במסדרון.

בחירת חומר כיור

למרות שבדרך כלל יקר בהרבה מחרסינה סטנדרטית, כיורים העשויים מחומרים לא שגרתיים יכולים להיות מוקדים מרהיבים בחדר צמוד יוקרתי או בחדר אבקה. זכוכית, נירוסטה, נחושת, ברזל יצוק, אבן ושיש הם רק חלק מהרבה חומרי הכיור הזמינים. שקול עמידות, קלות טיפול ואסתטיקה כוללת בבחירת החומר הטוב ביותר לחלל שלך. העלויות יכולות לרוץ מ 100 $ עבור כלי שיט בסיסי שנקנה בחנות ל -10,000 דולר לכיור אחד מסוגו המעוצב באומנים.

לפני שאתה רוכש

בעת הזמנת כיור חדש, הקפד להשיג את כל המפרט מהסוחר עבור הקבלן שלך כדי לוודא שהתקנה נכונה. הרבה כיורים מגיעים עם חורים שנקדחו מראש לזרבובית ולידיות, כך שכאשר קונים ברז, וודאו שהוא יתאים לכיור שלכם (חורים הם בדרך כלל 2 עד 4 “זה מזה, מרכז למרכז).