Uncategorized

דרך קלה להוריד תוויות דביקות מבקבוקי זכוכית

אנו מקבלים לא מעט מיילים ומבקשים מעט הדרכה על הוצאת התוויות של יין אדום ובקבוקי פלגרינו, שעשינו לראשונה לחתונה שלנו בשנת 2007 כדי צור מעט מים, לימונדה וכיד תה מתוק לכל שולחן (אפילו גייסנו חנות יין אדומה מקומית כדי לחסוך בקבוקים מטעם טעימות היין האדום שלהם כדי שנוכל לאסוף אותם בהמוניהם בחינם).

כשדאגה להפשיט את התוויות, ניסינו כמה דרכים שונות, אך בסופו של דבר שום דבר לא עבד טוב יותר מאשר סשן השריפה של שעה במים חמים ואחריו קרצוף טוב עם ספוג מרקם (או אפילו ציפורני- כל כך קלות ). אחרי הספגה טובה, הכל מחליק הכי טוב.
הסרטונים האהובים עלינו

ואז ניתן להציג מעט גו (או אלטרנטיבות דה-דונקינג כמו שמן זית, מסיר לק, או מיץ הדרים) אם יש עדיין קצת שאריות, אך בדרך כלל שיטת ה- Soak & Scrub עושה את העבודה בפני עצמה. והשיטה הזו אינה זיכרון עתיק מכיוון שנתיים אחר כך אנו עדיין חוסכים בקבוקים יפים ומסירים את התוויות שלהם כדי ליצור אוסף צומח של אגרטלי זכוכית בחינם לחלוטין שאנו אוהבים לקבץ על מגש בחדר השמש …

… או אפילו להשתמש בכדי להוסיף כמה קופצים של צבע ירוק למדפים הצפים בסלון:

אז הנה לך את זה. הדרכה מעט מהירה וקלה של תוויות תוויות שעשויה פשוט לעזור לך להחזיר מחדש כמה מהדברים שכבר יכולים להיות בפח המיחזור שלך ברגע זה ממש. יחי תפאורה בחינם לחלוטין- במיוחד כשזה כל כך קל להתפשט!

הודעות נוספות מאהבת הבית הצעירות