Uncategorized

המתקין המסכה – האייפון בבית החכם

הפעם מתקין המסכה שלנו מעניק לנו את ההתחייבות שלו לאופן האייפון (ו- iPod touch) מעצבים את הדרך בה לקוחותיו שולטים במערכות הבית החכמה המותאמות בהתאמה אישית שלהם וכיצד זה באמת יכול להיות המכשיר שמשנה את התפיסה של האנשים את האוטומציה הביתית.

“כשפרסמתי את הגיבורים והנבלים שלי בשנה שעברה היו לי iTunes במחנה הנבלים. לא אהבתי את ה- DRM, את שיעור הסיביות הלא מספק והשיטה הלא סטנדרטית להתמודדות עם אמנות כיסוי. אני עדיין לא מעריץ נהדר של iTunes אבל יש לי יותר מהתייחסות מתגנבת למוצרים האחרים של אפל.

מלאי מהיר של מה שיש לי …

MAC MINI

2 iPods – ננו 2G וסרטון 5G

AppletV

שדה תעופה אקספרס

מקבוק

IPhone 3G

אם הייתי עושה עוד חתיכת גיבורים ונבלים הייתי שם את האייפון בצד של החבר’ה הטובים. אני חושב שזו חתיכת החומרה המסוגלת ביותר בה השתמשתי אי פעם, וחשוב מכך אני חושב שזה המכשיר שסביר להניח שהוא ישנה את התפיסה של אנשים לגבי מה שהאוטומציה הביתית יכולה לעשות ואיך הוא צריך לעבוד. כדי לשים את זה בפרספקטיבה אעשה השוואה בין מה שהאייפון שלי עושה לעומת פנל AMX אלחוטי. הם מכשירים שונים מאוד אבל מכיוון שהם מסכי מגע אישיים רב -פונקציונליים יש הרבה קרוסאובר.

לוח AMX הוא מכשיר אוטומציה ביתית טובה יותר. אנו מפעילים בתים שלמים על הדברים האלה עם ממשק משולב יחיד לאודיו/וידאו, חימום, אבטחה, תאורה, תריסים, שערים, טלוויזיה במעגל סגור וכו ‘מכיוון שאנו מעצבים את ה- GUIs אנו יכולים להתאים את הממשק לצרכי הלקוחות שלנו ומכיוון שיש לנו כמה מתכנתים מוכשרים אנו יכולים לשלוט היטב בכל דבר באמצעות שפת התכנות של NetLinx. פנלי המגע מדברים עם מעבד AMX בדרך כלל תוחב במתלה ולמעבד יש מגוון של Comms על סיפונה – IP, RS232, IR, ממסרים, קלט/פלט דיגיטלי. זה שילוב די חזק וזה מגיע במחיר. הפאנל הוא מעל 3,000 ליש”ט, המעבדים משתנים אך זה בו אנו משתמשים בדרך כלל בסביבות £ 2K וכשאתה מוציא אחד מהערכה הזו מהקופסה הוא לא עושה כלום – כמעט כל הפונקציונליות דורשת קוד מותאם אישית – – אז יש גם דמי תכנות. עם זאת, התוצאה הסופית היא התקנה מוצקה, נתמכת היטב עם יכולת ניהול מרחוק וממשק המותאם לחלוטין לדרישות הלקוח.

האייפון שלי לא עלה כלום עם החבילה שבחרתי. החבילה הזו הוכיחה כ- 30 פאונד לחודש פחות ששילמתי לתפוז על השימוש ב- N95 המבעית שלי. מחוץ לקופסה אתה מקבל טלפון (סליחה שאני יודע שזה די ברור), דוא”ל, SMS ודפדפן שמיש באמת. AMX על כל יכולתו היא דרך ארוכה מאחור בכל מה שקשור לקומפס. לפאנלים החדשים יש יכולת VoIP, יש שער SIP כך שאפשר להשתמש בהם כמכשירי טלפון וראיתי את דוא”ל וקוראי RSS מיושמים (אם כי זה לא משהו שאנחנו עושים) אבל אין דפדפן. כמכשיר מידע, לוח AMX חסר הרבה ממה שהאייפון יכול לעשות. עם זאת, לא צריך להיות מפתיע מדי, האייפון הוא פלטפורמת תקשורת. מה שמפתיע יותר הוא עד כמה יכולות היכולות של האייפון רחבות יותר כשאתה זורק שפע של דברים של חנות האפליקציות.

הדבר הראשון ששמתי על שלי היה מרוחק – אפליקציית Apple שמציעה לך שליטה על iTunes או על Apple TV. כטכני מה אפשרי זו מבוא נהדר. מעולם לא קיבלתי את כל העניין של AirTunes / Airport Express; ללא סוג כלשהו של ממשק מרוחק חכם, עדיין יש צורך במחשב או ב- Mac לשלוט במה שיוצא. מילוי מרחוק המפוצץ ומעניק לך ממשק מלא די מוצג לבקרת iTunes. זה לא פיתרון שמע רב -טירום אמיתי מבחינת בחירת אזורי פלט, ניהול נפח וכל הדברים שגורמים לפתרונות רב -טירום ייעודיים לעבוד טוב, אך ממשק בחירת המדיה שלו הוא פשוט מקסים – במובנים מסוימים יותר טוב מהממשק של iPod touch עצמו. מרחוק היה משהו ששיחקתי איתו קצת ואז עזבתי לבד. זה בחינם, זה כיף וזה הופך את ניהול iTunes מרוחק לאופציה אבל לא התכוונתי להשתמש בה בבית.

אזורים גרמו לי להחליף דברים במערך הבית שלי כדי להכיל אותם. אזורים היא אפליקציית iPhone / iPod Touch עבור Sonos Control ויש לי נתח הוגן של ערכת Sonos. אם יש לך שחקן Sonos Zone אז זה שווה את 9 פאונד בערך זה עולה. אין לו את אותה בקרת נפח רב -מזון של בקר Sonos CR100 וזה לא סנכרן אזור, כך כמו מרחוק זה מרגיש כמו יותר פתרון נקודה לנקודה. ההבדל מבחינתי הוא שהוא מציע ממשק חדש על גבי חומרת סונוס. Sonos הוא פיתרון שמע רב -קרום -שומני ייעודי, אזורים נותנים לך דרך חדשה לגשת להרבה ממה שסונוס עושה ממש טוב.

אז חיפוש עם אזורים הוא הרבה יותר נחמד מאשר לצוד דברים עם CR100, לגלוש ברשימות האלבומים, האמנים והז’אנרים שלך זה יותר כיף מאשר לגלוש עם CR100. תמיד אהבתי את סונוס אבל גורם הצורה של האייפון ויכולת MultiTouch של מסך המגע הופכים את ה- CR100 מרגישים ממש מתוארכים. הדבר הנפלא כאן הוא שאתה פשוט מוסיף דרך מהנה חדשה ליהנות ממערכת סונוס, שום דבר לא זבל.

“אזורים” שולט בסונוס עם ה- iPhone / iPod touch

אם אני מסתכל על מערכות הרב -קרום האחרות שאנו מוכרים אז יש פעילות דומה. ReparterCraft פיתחו ממשק אינטרנט מותאם אישית לאייפון. לא להיות לקוח מקומי זה לא עושה שימוש מקסימלי ביכולת האייפון, אך פשוט לשלב, זה עובד ושוב זו דרך נוספת ליהנות ממערכת קיימת. הייתי מתאר את זה כתוספת למערכת ReparterCraft מוגדרת היטב ושווה להסתכל עליה אם ירדת במסלול הזה.

מה שיש לכל היישומים הללו שיש ל- AMX ב- Spades הוא הממשק המשולב לחלוטין. עם אחד מלוחות ה- AMX שלנו אתה מקבל ממשק שנותן לך את כל השליטה הדרושה לך, ולא רק אלה הרלוונטיים ליישום מסוים. ממשקי הקולנוע שלנו מציעים שליטה על רמות התאורה, רמות החימום, בחירת המקור ובקרה, כוונון על מעבדי וידיאו ומגברי AV. עם זאת, יש מסלול קיצור דרך לשילוב אייפון או iPod Touch כאן. כל הפאנלים של הדור הרביעי של AMX (G4) מציעים VNC. ג’אדו (לשעבר ידוע בשם Teleporter) הוא לקוח VNC מבריק עבור ה- iPhone. לפאנל AMX עם מסך רחב יש רזולוציה של 800 x 480 פיקסלים, ג’אדו עושה אגרוף די טוב של קנה מידה עד למסך האייפון. שוב, זה לא תחליף ל- AMX – בהקשר זה אתה זקוק ללוח AMX כדי VNC לתוכו. מה זו דרך נוספת נוספת לשלוט על מערכת בקרה רחבה יותר עם מכשיר שיש לך בכיס שלך. ברשת מקומית זה מאוד שמיש. ב- WAN אתה צריך קצת סבלנות אבל זה נותן לי דרך מקובלת לנהל מרחוק אתרים כולל אולמות תצוגה משלנו.

השלב הבא מזה צריך להיות יישומים מקומיים – ישנם מספר המופיע כעת וביניהם הוא יישום ה- IViewer של Fusion Fusion שלגביו צוות מפתחי AMX מפתח מודול AMX. אפליקציות מקוריות מציעות אפשרות לרמה גבוהה יותר של שילוב ושימוש ביכולת החומרה של הפלטפורמה. קשירת ממשק אייפון לקוד AMX הפועל במעבד AMX מושך מאוד ומציע לנו פוטנציאל ליצור ממשקי משתמש נהדרים לבסיס הקוד שלנו. אני חושב שהמפתח לממשקי בקרה נהדרים צריך להיות פשטות ולספק שאנחנו לא מתעלמים מכך שנוכל להשלים את ההתקנות שלנו עם מכשיר גודל כיס שימושי שכל כך הרבה מהלקוחות שלנו נושאים.

הפשטות היא המפתח לאפליקציות האייפון הטובות ביותר. כמה פאבים אישיים. רכבות היא אפליקציה בבריטניה המאפשרת לך לבדוק את זמני היציאה לפי התחנה. TV Plus הוא לקוח נפלא לרשומה המרוחקת של סקיי. דוכן עיתונים הוא קורא RSS מהנה שעושה שימוש נהדר בתכונות Multitouch של האייפון. Touch Term הוא לקוח SSH נהדר לניהול מרחוק ולקוח האחרון. FM הוא דרך נחמדה להרחיב את הספרייה של האייפון כשאתה בטווח Wi-Fi.

אז האם השתגעתי לגמרי? האם אני מעלה את הנוף ששחקני הקצה העליון כמו Crestron ו- AMX נמצאים תחת איום מטלפון או מאייפוד? לא בדיוק, אני עדיין סבור כי הגדרת AMX היא פלטפורמת אוטומציה ביתית מעולה בהרבה – זה מה שהיא נועדה לעשות. ניתן לראות את האייפון בהשוואה כמחקה גולמית של יישומים שאינם קשורים, אך חלק מהיישומים הללו באמת גורמים לך לחשוב כיצד ממשקי מסך המגע צריכים לעבוד. הרגע המכונן עבורי היה כשהייתי כשהניפתי את אצבעי ברשימת אמנים על לוח מגע רכוב על קיר ועמדתי שם וחיכיתי שמשהו יקרה.

כתוספת למגוון הכלים העומדים לרשות מתקיני Cutom, עלינו לברך את האייפון בזרועות פתוחות! ”

קרא את המאמרים הקודמים של המתקין הרעוע

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס