Home & Living

קרסטרון מצליח לרמה אחת נוספת

לנהל כמו גם למומחה אוטומציה קרסטרון שמחה להיות באירוע החדשנות של הבית השנה, ולדברי מנהל הפרסום פטרה ואן מיוואן, הדוכן יתמקד בשלושה טווחי מוצרים ראשוניים : “ביוני 2010 נוכל לחשוף התקדמות חדשה למוצרים בבקרת התאורה שלנו, מדיה דיגיטלית כמו גם טווחי Prodigy.

המופע מציע לנו רק את האווירה הטובה ביותר לספק אינטגרטורים מרחבי בריטניה, וכן נחשוף את הזוכים בתוכנית הפרסים השנתית שלנו. אנו נציג תוספות חדשות למדיה הדיגיטלית הבולטת ביותר שלנו, כמו גם לפתרונות ניהול תאורה, אולם המוקד העיקרי לאירוע יהיה בטווח ה- Prodigy החדש. שירות קל כמו סביר זה מספק לסוכנויות שלנו את ההזדמנות להרחיב את השוק שלהם כדי להציע לניהול בית לכל דרך חיים כמו גם לתקציב. כעת, עם קרסטרון פלא פלאי כמעט כל סוג של בעל בית יכול להתענג על היתרונות של אוטומציה של בית סביר כמו גם אמין. ”

מוצרים חדשים שיש לחשוף – המשך קצב עם טכנולוגיות חדשות הוא נהג מתמיד עבור קרסטרון, כמו גם אירוע החדשנות של הבית הוא הפלטפורמה האידיאלית לחוות פלאי כמו גם מדיה דיגיטלית באופן אישי. כמו כן, שירותי ההארה האור הידידותי לסביבה של קרסטרון תוצג-לעסק יש את המוצרים כמו גם חדשנות כדי להציע ניהול פרטי עבור טון אור LED כמו גם מערכות Crestron Greenlight יכול לעבוד עם כל סוג של שנאי LED בשוק. הדוכן יחזיק גם בתצוגה הראשונה בבריטניה של מספר פיתוחים כולל פתרונות אלחוטיים, מושלמים לשוק רטרו -שיט וכן חדשות על המספקים הממושכים שלנו בלוחות מקשים כמו גם על לוחיות. לא רק זה, אולם אנו ננהל הכשרה של מפיקים בנוסף לחשיפת הזוכים בפרסי האינטגרציה השנתיים המעוררים החמים שלנו-המציגים את המתקנים הטובים ביותר של Crestron בשוק המגורים.

מדיה דיגיטלית – HDMI וידאו דיגיטלי במראה רגיל – קרסטרון הקדיש הרבה יותר מחמש שנים לחקר HDMI/HDCP וכן לבסס טכנולוגיית DM. ב- Stand B10, צירים יראו בעצמם את מערכת הדיגיטליה המהפכנית. Crestron Digital Media היא המערכת המושלמת להובלת וידאו בעל משמעות גבוהה כמו גם אודיו לאורך מרחקים ארוכים תוך שימוש בנחושת כמו גם בסיבים תזונתיים. מצא בדיוק כיצד מדיה דיגיטלית יכולה לסייע לגלות את הנתיב סיבה לרבים מהנושאים שנראו במתקני וידאו דיגיטליים.

Prodigy – תאורה ו- AV Made Cale – Prodigy מספק ניהול מפושט ומושך של הבית שלך כמו גם בידור ביתי מכל סוג של שטח בבית שלך או כל סוג של מיקום על פני כדור הארץ. שמור על כל המוזיקה, הסרטים, האורות, התרמוסטטים שלך כמו גם בטיחות וביטחון בהישג ידך בכל מקום שאתה נמצא כמו בכל מקום שאתה הולך. אתה תמיד בקשר כמו גם בניהול עם Prodigy. Prodigy עושה את כל המאמינים כך שלא תצטרך. קרסטרון יפגין באירוע החדשנות של האוס בדיוק כיצד ניתן להשתמש ב- Prodigy כדי לפרוס שירותי מגורים נמוכים בהוצאות במהירות, כמו גם להשתמש במהירות במכשירי Prodigy כמו גם את המלחין Prodigy לפתח תוכנית למערכת AV & Harlumination בשעה אחת.

Greenlight Ellumination Manage – הדור הבא של בקרת ההארה של Crestron מבצע רמת נוחות שאין דומה לה, תועלת כמו גם חיסכון בעל עלויות אנרגיה מותאמות – יש ביקוש גדול למוצרים אלה כיום. בתערוכה, המבקרים בדוכן יוכלו לבדוק את מערכות ההארה של קרסטרון, כמו גם למצוא בדיוק כיצד לציין פיתרון תאורה של Crestron.

crestron.com: crestron.co.uk: Cedia Expo

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס