Home & Living

השימוש בטוויטר לאוטומציה ביתית

גורדון מאייר יש פוסט בבלוג מעניין כיצד הוא משתמש בטוויטר.com כדי להעביר את התראות האוטומציה הביתיות שלו למיקומים השונים שלו דרך הודעות האינטרנט, הדוא”ל והודעות הטקסט.

“ניסיתי להשתמש בטוויטר לצורך התראות אוטומטיות, ועד כה אני מאוד אוהבת את היתרונות שהיא מציעה על פני טכניקות אחרות. ראשית, טוויטר תומך במספר שיטות למסירת הודעות (המכונות “ציוצים” ב- Twitter-Speak). ניתן לקבל ציוץ דרך SMS לטלפון הסלולרי שלך, דרך מספר שירותי העברת הודעות מיידיות, על ידי מעבר לדף אינטרנט, או באמצעות אפליקציות מיוחדות כמו הטוויטרפיות הפנטסטיות … הדבר הטוב ביותר בגמישות זו הוא שהמקבל בוחר כיצד הם רוצים כדי לקבל את הציוצים שלהם, ושינוי הגדרה זו נעשה בקלות “תוך כדי תנועה”.

שולח ההודעה לא צריך לדעת איזה מנגנון משלוח פעיל כרגע, הכל מטופל על ידי טוויטר. פשטות זו היא יתרון להתראות ביתיות שלרוב נוקטים בשיטת רובה ציד ושולחים התראות למספר מקומות בבת אחת (בית, משרד וטלפון סלולרי), או נסו לנחש (על סמך לוח הזמנים של יום או נתונים אחרים) מה היעד הטוב ביותר יכול להיות. מאפשר למקבל לזהות היכן הם רוצים לקבל הודעות, בכל רגע נתון, הופך את המסירה לפשוטה הרבה יותר ואמינה בהרבה.

לבסוף, לטוויטר יש ממשק קל מבוסס HTTP לשליחת הודעות. במקום שתצטרך לסקור תוכנית דוא”ל, או כלי עזר של SMS, שליחת ציוץ היא קלה כמו שמערכת האוטומציה הביתית שלך תפתח כתובת אתר. ”
מקור: Oreilly.com קשור: הרובוט שלי

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס