Home & Living

אריח, למינציה או עץ?

ש. אני משפץ את המטבח שלי ואינני בטוח באיזה ריצוף להתקין. ארונות המטבח הם אורן בינוני ובשאר הבית יש רצפות אורן מקוריות שהם די כפריים למראה. בן זוגי ואני לא מסכים באיזה סוג ריצוף יעבוד הכי טוב. הוא מרגיש שאריח קרמיקה הוא הדרך ללכת, בעוד שיש לי גב רע והיה מעדיף ריצוף חם יותר ולא כל כך קשה על הרגליים. מה היית מציע?

– ק. ריינולדס

א. כפי שגילית, יש לבחור ריצוף ליותר מסתם ערעור אסתטי. למרות שאריחי קרמיקה עשויים להשתלב היטב עם המטבח שלך, יתכן שזה לא החומר שיענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך. קרמיקה קשה וקרה למגע ואם אתה עומד במשך תקופות ארוכות תרגיש זאת ללא עוררין בגב שלך. בנוסף, לפני ששוקלים קרמיקה, עליכם להיות בטוחים שמבנה הבית שלכם מסוגל לתמוך במשקלם.

אלטרנטיבה אחת טובה לאריחי קרמיקה היא עץ. עץ עמיד, לובש קשה ויפה מטבעו. זה מעורר תחושת חום טבעית ומשופץ בקלות. אורן הוא עץ רך ולמרות שזה עשוי להתאים לשאר הבית שלך, הוא לא יעמוד ללבוש במטבח. שקול עצים קשים כמו אלון, מייפל ויבנה, שיכולים לעמוד בטיפול קשה יותר. התחזוקה היא די פשוטה הדורשת שטיפת סטיפה רגילה ושטיפת אור מדי פעם. אתה יכול לשקול ריצוף עץ למינציה שעובד היטב במטבחים, קל להתקנה ופחות יקר מעץ קשה.

רעיון נוסף הוא לשקול כיסויי רצפה עמידים כאשר הם מציעים קרקע אמצעית בין קשיות האבן לרכות השטיח. כיסויי רצפה עמידים כוללים ויניל, לינוליאום, מרמוליאום, גומי ופקק. הם עמידים, חסכוניים ונוחים מתחת לרגליים שכן יש להם קצת קפיצה אליהם. ריצוף גמיש מציע את היתרון הנוסף של להיות אטום למים. עם מגוון הצבעים והדפוסים הזמינים אתה בטוח למצוא משהו שיעבור עם המטבח שלך. ריצוף גמיש זמין בגיליונות או באריחים.