Home & Living

הבית החדש שלנו!

ובכן החתול מחוץ לתיק. לאלו מכם שראו את הטיזר ביוני בגיליון מאי 2011 של House & Home, תדעו שאשתי שרה ואני הולכים להופיע הבית הראשון שלנו בגיליון יוני. לאחר שנהנינו משנתיים בדירה הקטנה או הדירה הקטנה שלנו בעיר, קיבלנו החלטה לחזור מזרחה כדי להניח כמה שורשים ולהכין בית מחוץ לבית. ממוקם באושווה, אונטריו, אנחנו הופ, דלג וקפיצה מהמשפחה והחברים שלנו לכל החיים ולא יכולים להיות מאושרים יותר.

הנה הבית כשקיבלנו אותו בינואר 2010. עם זאת, לא נסגרנו ונכנסנו לבית עד האביב.

זה הכי טוב לנו כי זה במצב כמעט מקורי ויש לו את כל הדמות והפרטים המיוחדים שאנחנו אוהבים. לא הייתי בטוח שאהבתי את הגג האדום הזה, אבל הייתי בטוח שאוכל לחמם את עבודת הקצוות ואת החלונות כדי לגשר על פער הצבעים.

בפנים יש סלון מרווח עם ארונות מובנים וריצוף עץ קשה.

התקרות בקומה הראשית גבוהה במיוחד ויש הרבה אור שנכנס מחלון המפרץ הגדול. ואח? ציון!

עבודות העץ ממשיכות בחדר האוכל, שלמות עם Wainscotting עם פנלים ודלת צירים שמתנדנדת קדימה ואחורה ממש כמו בכל אותם סיטקום קלאסי.

יש אפילו הרבה יותר אור שנכנס דרך חלונות חדר האוכל ומראה, מצאנו את הדלתות הצרפתיות המקוריות שהוסתרו במרתף. הם היו מכוסים עשרות שנים של אבק וזוהמה, אך תהינו אם נוכל להחזיר אותם לכניסה. ומה עם נברשת פליז ההיא? אני חושב שאני יכול לעבוד עם זה …

המטבח הוא קיטש רטרו טהור. יש לו טביעת רגל קטנה אבל המון שטח דלפק כשמדד את זה וטונות של שטח ארונות. בבתים ישנים כאלה, אין שום מצח, ולכן הם רצו ארונות כל הדרך לתקרה הגבוהה הנוספת, מה שמעיד על שפע של אחסון עבורנו. דבר אחד שחייב ללכת? האריח האדום והצהוב! אה, וריצוף הלינולאום הצבעוני הבשרני!

כאן תוכלו לראות קשת קטנה ומעניינת ואת הדלת המתנדנדת של חדרי האוכל. זהו אולם נוסף המפריד בין האולם הקדמי למטבח וגם לחדר האוכל מהמטבח. זה מדבר עם פורמליות הבית ואורח חיים עדין של שמירה על מטבחים מוסתרים מהאורחים. ומה הארון המוזר הזה בקיר?

זה לוח גיהוץ מובנה!

האולם הקדמי נהדר וגדול עם המון פרטים מיוחדים. ידעתי מיד שהרץ השטיח האדום הוא היסטוריה ושאנחנו צריכים לקבל ציור … מהר!

אה, ובונוס קטן אחד: חדר אמבטיה מרווח ומפואר! רק צוחק. זהו ארון האולם הקדמי שהבעלים לשעבר הפך לחדר אבקה. מושב אסלה ירוק, מישהו?

ובכן, זו הקומה הראשונה עבורך, לחץ כאן לקומה השנייה, כאן למטבח שלנו, כאן לסיורי הווידיאו, והישאר מעודכן לכמה פרויקטים של DIY שעשינו כדי להשיג את צורת הספינה לצילום הצילום.

כדי לעקוב אחר עמית שלי מגה קרוסלי שיקום המרתף וצילום התמונות, לחץ כאן.

נקודות זכות: מייקל פניני