Home & Living

אטסי נהדר מגלה

הבנתי על אטסי כבר שנים רבות, אולם לעיתים רחוקות האמנתי על האתר כמקור לקישוט הבית-עד לא מזמן, כאשר חבר שלי שלח לי קישור למוצר אטסי ש [היה ראוי] לחנות MoMA. זה היה מטופש ממני להאמין שאטסי הייתה מלאה בשטיחים סרוגים כמו גם תכשיטי אופנה נוצה כאשר הייתי גולש באתר למוצרי עכשוויות, בעבודת יד, כמו גם במוצרי וינטג ‘לאורך כל הדרך! אם יש לך הרבה זמן על הידיים שלך כמו גם את הסבלנות לנפות עם כל כלי הבית המוצעים, אני אומר, עשה זאת. לא רק שהרכישה שלך תהיה ייחודית, אתה גם תומך במעצבים קטנים כמו גם באומנים.

להלן כמה מהמוצרים שאני רוצה לשים ידיים עליהם:

בלוק סכין מגנטי ידידותי לסביבה זה חלק כמו גם קומפקטי, מושלם עבור חללים קטנים. זה מוצע בחמישה צבעים.

לכלי בטון אלה יש את המראה הגולמי על המגמה. המוצעים בגדלים רבים, דפוסים כמו גם צבעים, משתמשים בהם כקערות פירות, מבטאים דקורטיביים או אפילו מרחצי ציפורים. גם הם נוחים באופן מפתיע.

קורק הוא חומר נהדר. סל האחסון הזה-העשוי מפקק גומי-הוא עמיד, רב תכליתי כמו גם שיק אקולוגי במיוחד. זה גם מתקפל לאחסון שטוח.

קערות הקינון הגבוהות הללו סרוגות מתוך צמר כמו גם תערובת מוהיר. אתה לא יכול לראות בתמונה למעלה, אולם הבסיסים זמינים בצבעים בהירים שונים. אני מאמין שהם יוסיפו תחושה ספציפית ביתי-ביתי למשרד או לסלון.

מכריות IKAT קטיפה משי ועד דפוסי שברון עכשוויים כמו גם הדפסים ממושכים משי, ל- Etsy יש מגוון גדול של כריות לזרוק במגוון מחירים. אני באמת אוהב את הכרית “מרדה” הצרפתית. אין דבר טוב בהרבה ממילת קללה צרפתית שתפור לחלוטין על לבד מחזורי איכותי ביותר.

אם אתה מתחיל להאמין ש- Etsy כולל רק מוצרים למראה עכשווי, האמינו שוב. הקרמיקה הכפרית הצרפתית הזו מקסימה יותר כדי לעבור! Ceramic Cloche הוא רק 16.50 $ כמו גם המלח כמו גם שייקר פלפל (אם כי לא בעבודת יד) הם מתחת ל -10 $!

קנייה מהנה!

נקודות זכות: 1-9. אטסי