Home & Living

אזור מטבח שחור -לבן מהפך של שרה ריצ’רדסון סטייל

לאחר שעשור של הושפעו ממקומותיהם של אנשים אחרים, הצלם המקצועי בסגנון סטייסי ברנדפורד היה מוכן לבסוף לעשות את הצעד עם אזור המטבח שלו באיסט אנד של טורונטו. כדי לייצר את האכילה של הקונספט הפתוח כמו גם את פינת האוכל סטייסי כמו גם אשתו, אן קוהלר, היו לאחר מכן, אזור המטבח היה זקוק לעבודה מבנית משמעותית. יחד עם אסיסטו של איקאה, משתף הפעולה הוותיק שלו (והחבר) שרה ריצ’רדסון וכן בן זוגו בסגנון טיפאני ליי, אזור המטבח כולו הוחזר לחתיכים, והפיק זרימה טובה בהרבה, אור טבעי הרבה יותר כמו גם אסתטיקה בעלת ניגודיות גבוהה. חמישה חודשים של בנייה מאוחר יותר, סטייסי כמו גם משק הבית שלו מסכימים שהתוצאה הסופית היא תמונה מושלמת.

מההתחלה, סטייסי כמו גם אן הבינו שהם חפצו במטבח שחור כמו גם לבן. רצפות ה- Bluestone המכובדות כמו גם דלפק קיסארסטון שחור על האי מצהירים הצהרה חזקה, ולכן טיפאני הביא ארונות היקפיים לבנים מבריקים כמו גם דלפקים לאיזון. מבטאים עץ חמים כמו גם גופי עגולים מרככים את המראה.

עטיפת המדף מעבר לפינה מייצרת מראה חלק.

טיפאני בחר מגירות תחתונות במקום ארונות בכל מקום אפשרי. “לשלוף מגירה הרבה יותר קל מאשר להתכופף כמו גם לגלוש בחלק האחורי של ארון,” היא אומרת. הרדיאטור לא הותיר שום מקום לאחסון נשלף בפינה, ולכן טיפאני יצרה במקום מתלה יין לבן. “כיסויי הרדיאטור מקוריים לבית, כמו גם בכנות וזו הסיבה שאנחנו אוהבים אותם”, קובע סטייסי. “אנחנו אוהבים להציל כשאנחנו יכולים.”

סחר בארונות עליונים למדפים פתוחים שסיפקו אזורים כדי להציג חתיכות מאוסף כלי החרס של הזוג וכן כמה מהצילומים של סטייסי.

לוח מגנטי מסך תמונות ביתיות, יצירות אמנות כמו גם מזכרות מוזרות, כמו אינדיקציה מטורונטו לנדמרק כנה של אד. סטייסי גדל בג’מייקה כמו גם משק הבית שלו מבלה בבהאמה, ולכן טיפאני כיסה קיר אחד באזור המטבח עם טפטים בגודל גל.

מוסתר מאחורי הצד האידיאלי של המזווה ערימת ארובה. זה נדרש פיתרון נושא חדשני, אולם טיפאני כמו גם שרה הצליחו לקצץ את העומק של הארון ל -10 ″ כדי לייצר מזווה רדוד. הארונות חוזרים מעט מעל מוט הקפה כדי לאפשר הרבה יותר מרחב ראש.

הנה סטייסי, אן כמו גם הצעירים שלהם מסתובבים במטבח החדש והמדהים שלהם.