Home & Living

וידאו: Hubitat הוא Smartthings אלטרנטיבי עם עיבוד ופרטיות אזוריים

נהנתי כבר זמן מה, זה היה הפתעה מהנה לראות את הסרטון החדש ביותר שלו היה באוטומציה של הבית.

הפעם מאט נותן סיכום של מערכת בית חכם חדש ומרתק – The Hubitat Elevation. הרכזת בנתה תמיכה ב- Z-Wave כמו גם זיגבי כמו גם מספקת תאימות למגוון רחב של חומרה …

הייתי בחיפוש אחר פלטפורמת הבית החכם הטוב ביותר. משהו שיכול לגשר על המרחב בין Z-Wave, Zigbee, כמו גם מכשירי WiFi Home Home. משהו שהוא פלטפורמה אגנוסטי כמו גם יכול לעבוד עם גוגל, אמזון, כמו גם אפל. משהו פשוט לשימוש כמו שעדיין ניתן להתאמה אישית במיוחד. כמו גם אפילו הרבה יותר חשוב, מערכת שיש לי שליטה מוחלטת עליה כמו גם את הפרטיות שלי כמו גם נתונים מאובטחים. האם מערכת זו קיימת? לא. אני יכול גם לצוד חד -קרן. האם יש משהו שמתקרב? כן … סוג של. היום אני הולך לבחון את רכזת הגובה של Hubitat, שהוא רכזת בית חכם משוגע להתאמה אישית שיכול לגשר על המרחב עבור הרבה מכשירים שונים כמו גם שירותים. כמו שזה מתקרב ממש לאותו חד קרן מיתולוגי.
מאט פרל

היצרנים תיארו את זה כ”פתרון מקומי “עם הנתונים שלך כמו גם עיבוד אוטומציה על הרכזת, ולא בענן, הבטחה שהם יהיו” מהירים, אמינים כמו גם פרטיים “.

ל- Hubitat יש צרור המוצע לבריטניה כמו גם לאירלנד הכולל את רכזת הגובה (דגם C-5) עם רדיו זיגבי פנים, מקל רדיו USB לתדר הגל של בריטניה/אירלנד (עם כבל), כבל הרחבת USB, בריטניה /אספקת חשמל של אירלנד, חוט אתרנט כמו גם מדריך למשתמש – כיום 114.95 $.

עיין בסרטון שלהלן עבור סקירת מאט, כמו גם בקר בקישורים אלה לקבלת מידע נוסף …

undedidemf.com: hubitat.com

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
Pinterest3
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס