Home & Living

ביקורת Ligo Bluewave – טלפון בית לטלפונים ניידים שער

הנה גאדג’ט שעשוי להועיל אם אתה גר באחד מאותם מצבים שבהם יש רק קבלת ניידים מכובדת ממקום מיוחד בבית.

עם שער ה- Bluetooth הסלולרי של Ligo, תוכלו להשאיר את הטלפון הנייד שלכם באזור בו יש איתות ואז להשתמש בטלפון רגיל בכל מקום אחר ברחבי הבית. הנייד שלך יצטרך להיות ממוקם במרחק של כ -5 מטרים מה- Ligo Bluewave כדי לשמור על חיבור Bluetooth.

אולי אתה אחד מאותם דברים צעירים בירך שאין להם קו קווי אבל אתה רוצה את היתרונות של מערכת מכשירים מרובה DECT ברחבי הבית שלך. היחידה הקטנה (120x120x45 מ”מ) יכולה להיות עמידה מחמיאה או רכבה על קיר ומאפשרת לך לחבר את הטלפון הנייד שלך לכל טלפון בית רגיל בין אם הוא מוטל או אלחוטי. יש לו שלושה לחצני חיבור Bluetooth מלמעלה והזיווג הוא תהליך בסיסי של החזקת הכפתורים של הכפתורים למשך כ- 6 שניות עד שהוא מתחיל להבהב (קוד ההתאמה הוא ‘0000’).

יש שקע USB בצד זה שמאפשר לך להקים עדכוני קושחה ולהגדיר חלק מהאפשרויות המתקדמות הרבה יותר. נכון לעכשיו תוכנת XWizard החינמית תומכת רק ב- Windows (XP ומעלה) כך שאין מועיל למשתמשי Mac או Linux.

אתה יכול לחבר עד שלושה טלפונים ניידים שונים למערכת. עד שתמיד יהיה ברירת מחדל ליחידה במספר הנמוך ביותר לשיחות יוצאות, אך אתה יכול לבחור את שני ‘הקווים’ האחרים באמצעות סדרת מפתחות בטלפון שלך.

אתה יכול גם לחבר את המערכת לקו היבשה שלך גם אם יש לך שיחה – המציין את כל השיחות, בין אם נכנסים לקו יבשתי או נייד ניתן לענות מה- One Mangets.

לחיצה על # # בטלפון הבית שלך תפתח את תכונת החיוג הקולית של הטלפון הנייד שלך אם אתה זקוק לו. שיחות נכנסות מקבלות דפוסי טבעת שונים, תלוי באילו משלושת הניידים בהם הם נכנסו – מועיל אם יש לך עבודה ונייד אישי למשל.

נראה שהמערכת אכן אפשרה גם לטלפון הביתי שלך להתחבר לשירות סקייפ, אך נראה כי זה נשבר בעדכון סקייפ האחרון, מתבונן תיקון.

ה- Ligo Bluewave זמין כעת בסביבות 100 פאונד.

תכונות מוצר

מתחבר עד שלושה טלפונים ניידים של Bluetooth

עובד עם כל טלפון ביתי כבלים או אלחוטיים

Plug-and-Play: הפעלת מגע אחד

קישוריות Bluetooth

Ligo Bluewave זמין כעת מאמזון: www.ligo.co.uk/bluewave

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דוא”ל, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלך כל יום

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס