Home & Living

הסגנון השמש של פוארטו ואלרטה

היה לי מזל מספיק לנסוע לפורטו ואלרטה, מקסיקו בחג הזה, כמו גם להיות אמיתית אני באמת ממש כאן בזמן שאני מחבר את זה – כיסא חוף, נוף לאוקיאנוס השמש, שמש חמה, כמו ובכן, כמו לחשוש הרבה יותר מתמיד חזרה חזרה לקור!

פוארטו ואלרטה היא עיר קטנה על שפת הים, המובנת לרבים כיעד מטיילים מלאי שמש, אולם זה היה הקסם האותנטי שלה כמו גם הערעור הכפרי שתפס את עיניי ביותר. מעבודת האריחים הבלתי מוגבלת, לחללי המגורים המקורה/חיצונית החלקים, ועד הברזל המחושל כמו גם החזיתות המאומנות, ועם זאת מעוצבות לחלוטין, המיקום הזה ממש קסום.

הטיול עצמו היה מדהים, אולם הדבר שהמשכתי לשים לב אליו היה בדיוק כמה יפה המיקום הזה מבחינה סטיילית. פוארטו ואלרטה, כמו גם מחוז העיר העתיקה, עשירה בהיסטוריה כמו גם בעיצוב יפה כמו גם בעיצוב.

הנה צילום של האוזינדה שאכלנו ארוחת ערב בלילה אחד. זהו אזור המגורים עם זאת מה שאתה לא יכול לראות הוא שהוא פתוח לחלוטין בצד אחד לחצר מרכזית. זה מרגיש כל כך אותנטי, כמו גם אני אוהב את כל הלבן כמו גם שמנת עם מבטאים אדומים כתומים.

היו גם כמה מיקומים שגיליתי לאורך השיטה שהצליחו לקחת מוטיבציה מקסיקנית קונבנציונאלית, כמו גם לעדכן אותה בצורה הרבה יותר עכשווית.

המסעדה הזו על שפת הים היא דוגמא פנטסטית. אני אוהב את השיטה שהם הניחו את מרצפות הלבנים בתבנית אדרה!

אולי אמשיך במשך ימים על כמה אני מושפע בדיוק במיקום הזה, כמו גם לקוות לשתף הרבה יותר תמונות במהלך החודשים הקרובים. עם זאת, לעת עתה אני דרישה להביט מהמחשב הנייד וגם לספוג בשמש בזמן שעדיין יש לי סיכוי!

נקודות זכות: 1-6. ג’ואל בריי