Home & Living

סקירה: Brydge+ עם מקלדת IPAD של רמקולים

מקלדת ה- IPAD של Brydge והתיק התחילו את החיים כקמפיין של Kickstarter. גיוס כמעט 800 אלף דולר על יעד של 90 אלף דולר בלבד זה היה הצלחה מרהיבה. חלפו כמה שנים והחברה נמצאת כעת בבעלות חדשה, עם הפצה ותמחור קמעונאות חדשים.

מארז ה- iPad של Brydge עשוי מאלומיניום אנודיני בדרגה תעופה. זה מיוצר ומסתיים באופן דומה ליצירותיה של אפל ולכן הוא נראה במיוחד בבית באייפד – בניגוד לכמה מצבי פלסטיק שמנסים את אותו המראה.

טווח Brydge תואם כיום לדורות ה- iPad 2, 3 וה -4, עם גרסת ה- iPad Air ‘Brydgeair’ שתגיע בהמשך השנה. עיצובים שונים מחייבים אותך להחליף שטיפות סיביות בציר כדי להסביר את העובדים השונים. לאחר ההתקנה יש אחיזה הדוקה שאפשרה לנו להניף את האייפד על ידי המקלדת מבלי שהוא משחרר.

כאשר המקלדת מצורפת האייפד שלך באמת מקבל דמות מדהימה למקצוב של MacBook. זה כמעט נטבוק שאפל מעולם לא עשתה. למעשה היה זה המוח המבול כל כך מבולבל עד שזיכרון השרירים שלנו שלח באופן קבוע את אצבעותינו לדפדף של משטח המגע הלא קיים בימי השימוש הראשונים. המקלדת היא תחושת ההקלדה הטובה ביותר שחווינו עם מארז אייפד ושורת הקופים החמים לאורך קיצורי הדרך המובילים לדברים כמו בית, חיפוש, בהירות ונפח.

עיצוב הציר גם מבדיל את ברידג ‘. כמו מחשב נייד, ובניגוד למקרים רבים אחרים של מקלדת iPad, הצירים מתוחים ומאפשרים לאייפד להישאר קבוע בכל זווית שתגדיר אותו, עד כמעט 180 מעלות תנועה.

לאידיאל והצד של היחידה יש ​​את כפתור ההפעלה ושקע ה- USB המיקרו לטעינה. הסוללה יכולה להימשך חודשים בכל פעם במצב מקלדת בלבד. מודל הפלוס שהוערך כאן יש תוספת של מפותח ברמקולים סטריאו. אתה מזדווג את מקלדת Bluetooth על ידי לחיצה על “Ctrl” ו- “K” כדי להפוך אותה לגלות. הרמקולים משויכים באופן פרטני על ידי “Ctrl” ו- “B”.

עיצוב הציר הנורא מעט המוצג בסרטון למטה השתנה (עיין בתמונה בראש הדף כיצד הוא נראה בפועל) וכעת הוא הרבה יותר נחמד. המקלדת כוללת את המגנטים הנדרשים כך שהוא יעבוד כמו הכיסויים החכמים של Apple, שינה והעיר את האייפד שלך כשסגור או נפתח.

כמו כל מצבי המקלדת של היבט צורה זה הוא משאיר את החלק האחורי של האייפד חשוף. זה לא נושא גדול עבורנו, כל עוד הצד הזכוכית מוגן. ראוי להזכיר שבניגוד להרבה מקלדות אחרות זה לא יאפשר לך להשתמש באייפד שלך במצב דיוקן, נוף רק כאן.

באופן מפתיע עבור 100 דולר פרמיה המספקים כמו זה יש רק אחריות של 6 חודשים, היינו מצפים ל 12 חודשים ואנחנו שומעים שזה יגיע עם הטווח החדש שיציג בהמשך השנה. ברידג ‘מעוניינים לחזור ולהדגיש כי הם נמצאים תחת ספינת בעלים חדשה והם הרבה יותר ממוקדים של לקוחות. הם אמרו לנו…

מאז שהשתלטו על ברידג ‘, הבנו את המלאה של הטכניקה הגרועה לשירות הלקוחות על העסק. ה- Brydge הוא מוצר מדהים, אולם ללא חווית הלקוח האידיאלית שהיא ראויה, היא לעולם לא תהיה הצלחה. אנו מתמודדים עם הבעיות הללו מראש וננקטים טכניקה ראשונה של לקוח לכל מה שאנחנו עושים. זה מתחיל בטיפול בבעיות שהלקוחות קיבלו והאזנה למה שהלקוחות שלנו רוצים במוצר חדש – כל אלה תראו בטווח המתוקן שלנו כמוצג במהלך 12 החודשים הקרובים.

לעת עתה, אם כי אין ספק שברידג ‘+ הוא מוצר איכותי ביותר. אם אתה מסוג האנשים שנשענים לחלוטין על האייפד שלך לכל דבר, אוהב את הגודל ואת חיי הסוללה אך מחפש הרבה יותר חוויה מיני-לוח, המקלדת של Brydge iPad יכולה להיות בדיוק מה שאתה מחפש.

www.brydgekeyboards.com: ביקורות נוספות בבית חכם

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דוא”ל, ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס