Home & Living

סגנון ישן של מונטריאול

אני לעתים קרובות מוצא את עצמי חולמת יום על מעבר לאירופה, מייצרת יותר משטחת קומה רביעית, ואוכלת כמויות גדולות של לחמים מלאכותיים וגבינה לא פוגעת. וכדי להעלות את זה, הייתי גם סילון לערים אחרות באירופה לסופי שבוע ארוכים בשבריר מהעלות בהשוואה לטיסות שעוזבות מקנדה!

אמנם אלה עשויים להישאר חלומות לעת עתה, טיסה למונטריאול, קוויבק (במיוחד כשאתה מוצא מכירת מושבים) היא הרבה יותר חסכונית ומספקת מעט טעם של אירופה, הכי טוב בחצר האחורית של אונטריו!

לאחרונה העזתי עם כמה חברים והתאהבתי בעיר מחדש. אני חייב לומר, זו הייתה הפעם הראשונה שלי לנסוע למונטריאול בסוף הקיץ ולמקום כולו היה זמזום על זה שהיה קשה להכחיש. החנויות היו עסוקות, הפטיו היו ארוזות והמקומות הציבוריים הבלתי מוגבלים הועברו לשלמות!

אחד השיאים היה המלון בו התארחנו. מלון סנט פול (למעלה) ממוקם בלב מונטריאול העתיקה בקרב ים של בניינים היסטוריים יפהפיים.

עם זאת, פנים המלון היה הפוך – עם זאת – עדיין מהמם, אך הרבה יותר עכשווי. הלובי היה ככל הנראה המרחב המועדף עלי עם אחיו האלבסטר המתנשא ומקומות ישיבה של בנקים מלוטשים. אני אוהב איך הם הרדו מסתות משוחררים על הגב ומושבי הרהיטים לקצת אישיות וקצה.

החדר בו התארחנו פותח באותה אסתטיקה – נוח ושלו עם נגיעות מובחנות כמו מנורות שולחן ברונזה מדהימות אלה.

תוך כדי הליכה ברחובות מונטריאול העתיקה, נתקלתי בבנייני אבן יפים בלתי מוגבלים. אני חושב שמה שרבים מצטיינים הוא עד כמה המבנים האלה נשמרים היטב.

בכמה ערים קנדיות גדולות, אבני חן אדריכליות אלה מפוזרות באזורים שונים, אך במונטריאול יש מחוזות שלמים שמרגישים כאילו אתה מטייל ברחובות פריז.

והאזורים האלה פשוט הופכים יפה יותר והרבה יותר רומנטיים בלילה!

אז אם סוף שבוע בפריס לא ממש מתאים לתקציב שלך (אני באותה סירה!), קח טיסה קצרה למונטריאול וספג את הגרסה הקנדית של התרבות, האדריכלות והעיצוב הצרפתית. לא תתאכזב.

נ.ב. יכול להיות שלא היה לי את הלחם והגבינה המלאכותי שלי, אבל הפכתי על זה בפוטין!

ראו את גלריית התמונות הקלאסית שלנו בסגנון צרפתי לקבלת השראה הרבה יותר.

נקודות זכות: 1-3. מלון סנט פול 4-6. Planetware