Uncategorized

לפני ואחרי: מהפך של מרפסת

ברגע שהמתווך שלנו משך כמו הבית הזה, לא הצלחתי לזכור את הכל על שני חדרי הרחצה המושכים שלו כמו גם על שלושה חדרי שינה. כל מה שאני יכול לראות היו לבני הקילוף כמו גם הדלת הידידותית לסביבה. “הדבר הראשון שאנחנו עושים זה לצייר,” נשבעתי.

שלוש שנים אחר כך, בחור ממכללת פרו דפק באותה דלת הכניסה הידידותית לסביבה בדיוק, כמו גם הציע אומדן בחינם. נמכר. כל מה שהיינו צריכים לעשות היה לבחור בצבעים. פשוט, נכון?

וידוי מלא: אני אוהב סגנון עם זאת אני לא מעצב. אז בזמן שאני יכול לבחור פעלים, אני לא יכול לבחור צבעי צבע. (רק תשאלו את החצי השני שלי על צהוב הניאון ששכנעתי אותו נראה רך כמו גם חמאה על שבב הצבע.) התחנה הראשונה שלי: סמית’רס.

סטייל סטייסי סמית’רס כמו גם אני הולך בשיטה בחזרה, אז טיילתי עם תמונה כמו גם ברשימת הרצונות שלי. עבור הלבנים, רציתי לא-לבן מלוכלך ואפור שתמיד ייראה קצת מחוספס. לא גם בתולי כמו גם לא טוב. רציתי את צבע הדלת לצעוק, “היי, בוא פנימה!” אין תחרות: זה היה צריך להיות אדום.

סטייסי רובה עם סיפון הצבע כמו גם הנבחר של בנג’מין מור האפור (CC-80) מקולקציית הקלאסיקות המעצבים. זה נראה מושלם: לא חום לא פחות, לא אפור באותה מידה. עבור הדלת היא הציעה לאדום של ליון (CC-68). כשיצאתי החוצה, היא סיפקה לי את אותה עצה בדיוק שקראתי (ומתעלמת) במשך שנים: “וודא שאתה מנסה לפני שאתה קונה.”

בפעם הראשונה, עשיתי זאת. כמו כן זה דבר נהדר: הערפל האפור שנראה מקסים על השבב היה גם לבן גם בחלק החיצוני שלי. כמו גם של ליון המקסימה נראתה קצת גם את Cerise עבור הפלה שלי: “אני לא גר בבית עם דלת ורודה.” ימין. הַבָּא?

עבור הדלת ניסיתי גוון אחד עמוק יותר (CC-66). זה היה עשיר, חם, מזמין … כמו גם לא ורוד. בוצע. על הלבנים, פשתן טבעי (CC-90) היה גם כהה בצל מלא, אולם עדיין נראה גם לבן.

הצייר שלנו ישתמש בצבע שרווין וויליאמס, אז פניתי לחנות הקרובה ביותר כדי לחפש אפשרויות נוספות. אהבתי את Analytical Gray (SW 7051), עם זאת מודאג שזה היה חשוך באותה מידה. הבחור בדלפק הציע לנו להתאפק בכמה מהגוון. תיקון בדיקה מס ‘3: צבע מדהים עם זאת עדיין קליל. אז הוספנו עוד גוון. בפעם הרביעית מזל! אני לא יכול לומר לך בדיוק כמה זה שמח לי למצוא את הבית לחיצוניות חדשה ופריכה שמשדר קבלת פנים סתמית וידידותית.

אם אתה אוהב את רוב קוראי H&H, סביר להניח שאתה אוהב לגרום לבית שלך להרגיש יותר כמו בבית. עכשיו האפשרות שלך לשתף את התוצאות כאשר אנו מציגים את תחרות הסגנון החדשה והמשופרת שלנו. אסור למורשים: פרסים אלה מיועדים רק לקוראים. קח כמה מצליפים, ספר לנו מה עשית וגם להיכנס היום. שישה זוכים ברי מזל ייקחו את הפרסים המצוינים הללו כמו גם – הפרס האמיתי – רואים את החללים שלהם בבית ובבית. בדוק כמה כניסות מנצחות מהשנים האחרונות בגלריית התמונות הזו.

כעת, לאחר שהציור נעשה, הגיע הזמן לריהוט מרפסת חדש. פשוט ספק לי עוד כמה שנים!

בינתיים אני מושפע מגלריות התמונות של ריהוט הפטיו שלנו.

נקודות זכות:
טריש סניידר