Home & Living

הבמאי המועדף על בית הפנים שלנו, הבמאי המועדף על בית הפנים שלנו בכל הזמנים

, מגה קרוסלי, חולק לה חללי H&H רבים בלתי נשכחים.
במהלך שני העשורים שלי ב- H&H, הייתה לי הזכות לכוון את הצילומים של בתים יפים רבים. (זו המשימה האידיאלית לסנופ עיצוב כמוני, שאוהב לצאת לטיולי ערב כאשר אורות דולקים בבתים מקסימים!) עם זאת צמצוםם לכמה מועדפים זה אתגר אמיתי. צילומים שנמצאים זה מזה בזיכרוני נוטים לכלול טיול במיקום שמעולם לא הייתי-שם קיבלתי אפשרות לבדוק את העיצוב האזורי-או איפה ראיתי את תחילתו של “סימן מסחרי” מקשט עם חדש עד חדש -אוס מעצב. לראות משהו חדש לחלוטין כמו גם בלתי צפוי ממישהו שעסקנו איתו במשך שנים רבות זה גם מרגש. אחרי כמה מזכירות משמעותיות, ממש כאן הם כמה מצילומי הבית הרבים הבלתי נשכחים שלי.

הצילום בבית הכפרי של המוכר ג’יל קנטלברג סימן את הפעם הראשונה שראיתי מישהו באמת עושה מדינה צרפתית/בלגית. אהבתי את המחויבות שלה למראה. כמו כן, נדבקנו שלג בקליעה זו, כמו גם היינו צריכים לטייל כמה קילומטרים מהיער לפני שנסענו בכבישים אחוריים מזיקים חזרה לטורונטו. זה הפיק סיפור מצוין!

צלם: סטייסי ברנדפורד

מקור: בית ובית נובמבר 2003

מעצב: ג’יל קנטלברג

תמיד הייתי מעריץ של ויקי, כמו גם אהבתי לטרול את החנות שלה, לחלוטין בע”מ, ברחוב יונג של טורונטו. כמו כן עשיתי יורה בביתה בעיר. די נוצלתי לה כמו דברים ישנים, אוספים כמו גם עתיקות. אז דמיין את ההפתעה שלי כשהגעתי לצילום ביתה הארץ סביב אגם המפרצים, אונטריו, כמו גם המיקום הרגישו כמו אסם עכשווי עכשווי! עדיין היו לה נגיעות וינטג ‘חתימה שלה, עם זאת היה כל כך הרבה שטח פתוח כמו גם גובה נשגב. בעיניי זה הרגיש כמו סטייה מעניינת מצילומי הבית הטיפוסיים שלנו.

צלם: מארק אולסון

מקור: בית ובית ינואר 2005

מעצב: ויקי מנסל

כשנכנסתי לראשונה לביתו של ג’ולי צ’רבונו, נלקחתי מייד על ידי כמה בדיוק שכבה כמו גם המסורתית שלה נראתה, תוך שהיא מעולם לא חשתי מוגזמת או מעוטרת יתר על המידה. היא הייתה מעצבת חדשה עבורנו באותה תקופה, כמו גם עבודתה הרגישה קלה כמו גם נצחית. הוויניטות שירינו בביתה, בסופו של דבר היו חתימה בעבודתה (ותוכנית הועתקו על ידי אחרים), כמו המראה המותקנת כמעט בקיר המלא שיושבת הן מאחור והן תחת כיור שירותים. כמו הפרט הזה!

צלם: אנגוס מקריצ’י

מקור: בית ובית פברואר 2007

מעצבת: ג’ולי שרבונו

אחת העבודות הביתי הענקיות הראשונות, התמזל מזלי כדי לצלם עם המעצבים כריסטין ראלפס, כמו גם מישל לויד הייתה ביתה של מרתה סולומן באזור רוזדייל בטורונטו. אני זכור לראות את ההתחלה של מה שבסופו של דבר היה סגנון החתימה של המעצבים: מעטפות לבנות פריכות מנוקדות באמנות עכשווית שחורה וחזקה, דפוס גרפי (כמו הדפס זברה) וכן כבוד לפרטים אדריכליים היסטוריים. המראה הזה לא עייף; זה מנוסה כמו נכון.

צלם: ג’יימס טס

מקור: בית ובית אפריל 2007

מעצבת: כריסטין ראלפים כמו גם מישל לויד

ההליכה עם בית חווה בסגנון צרפתי, רק קילומטרים מאזור מרכז העיר הקדחתני של קלגרי, הייתה פינוק אמיתי עבורי. בעלי בתים רצו מיקום כפרי שהופיע כמו בית בן מאות שנים, כמו גם מעצבייהם מרוצים את הרצון הזה בכך שהם מספקים להם מיקום עם גג גמלון מרוצף, חזית אבן כמו גם חלונות תריסים מקסימים.

צלם: מייקל גריידון

מקור: בית ובית דצמבר 2011

מעצב: בארב פורדי כמו גם אוליביה בוטריחוויה נוספת לקחה אותי לקוטג ‘של דייג ישן באי המקלט של מדינת ניו יורק. (התרגשתי עוד לפני שהגעתי, מכיוון שהתחלתי לחוות את המפטונס ג’יטני ששמעתי עליו כל כך הרבה!) בקוטג ‘של קולין דקורי, התייחסתי לפשטות שהייתה אידיאלית לנסיגה בקיץ. היא עשתה את המרב מהקומות המקוריות של הבית הרחב, כמו גם קורות תקרה על ידי שמירה על קישוטים פשוטים כמו גם פנויים. שלה היה שיעור באיפוק.

צלם: אריק סטריפלר

מקור: בית ובית יולי 2013

מעצב: קולין דקורי

הימים הראשונים במקצועי ב- H&H, הייתי משתתף מושבע בטיול הביתי השנתי של Cabbagetown בטורונטו. אני זכור לך ללכת ליד בית פרנסיס שילדס, מקונן על כך שלא מטופלים נכון. ואז יום אחד גיליתי שזמין היה מעצב המחובר לפרויקט שיפוץ. למרות שהייתי עצבני, גם אני הייתי מרומם שמישהו עומד להקדיש לזה – כמו גם להקדיש שהוא עשה. המעצב ג’יימס דייווי שינה את הבית ההיסטורי, ושמר עליו מסורתי, אולם עם טוויסט חדש שכעת הוא היה חתימתו: מבצעים נהדרים של צבע חזק כמו גם דפוס. היינו צריכים משהו חדש כמו גם טרי בקישוט קונבנציונאלי, כמו גם ג’יימס סיפק לנו אותו.

צלם: אנגוס פרגוסון

מקור: בית ובית ינואר 2015

מעצב: ג’יימס דייווי

מעולם לא היה בקייפ קוד, אולם היה מעריץ של אדריכלות קולוניאלית, הצילום הזה היה מיוחד עבורי. צילמתי את אסם “קופסת הזכוכית” העכשווית של קלווין באונטריו, כך שלא הייתי מוכן לערעור הבלתי ניתן להכחשה של בית המלח של שנות ה -80 של המאה העשרים ששפץ. ראיתי מה אני חושב עכשיו להיות המיומנות החזקה ביותר של קלווין בבית זה: לשמור על כמה שיותר מהגיל כמו גם היסטוריה של מיקום לחיים ככל האפשר, תוך הוספת נגיעות עכשוויות כמו גם אמצע המאה.

צלם: וירג’יניה מקדונלד

מקור: בית ובית אוקטובר 2015

מעצב: קלווין בראון

הייתי כל כך מקסם מהפלטה בסוף השבוע של פרנק מויטג’נס, שנחטף (כמעט מוסתר, למעשה) על דרך אחורית ישנה בניו יורק. הבית הקולוניאלי ההולנדי ההולנדי הצונן היה מלא ביטים כמו גם בובס – דברים ישנים שפרנק גילה בחנויות וינטג ‘אזוריות כמו גם בשווקי פשפשים. השיטה שלו להרכיב קטעים הייתה רופפת, כמו גם נראתה כמעט לא זהירה, אולם ההיגיון שלו היה פשוט: אם הוא אוהב קטע, הוא צריך לבחור דברים אחרים שהוא אהב. איזו שיטה מצוינת באינטרנט עם וינטג ‘כמו גם אוספים.

צלם: ג’ון גרון

מקור: בית ובית יוני 2016

מעצב: פרנק מויטג’נס