Uncategorized

האם חמותן לא הכי טובות?

כשאמא של שרי הייתה ממש כאן כמה סופי שבוע בחזרה לחגיגת יום ההולדת של קלרה, היא נעצתה הרבה יותר מאשר נתח השעות ההוגן שלה שעזר לנו לנקות את הבית כהכנה. אולי הרבה מה שהשגה מדהימה הייתה בחדר השינה העתידי של חדר המשחקים / שני הצעירים (aka: gunkroom נוכחי) שהופיעה כך כשהופיעה (אין צחוק):

מכיוון שזבל שלנו צרח בדרך כלל “אני אפיל את התינוק שלך!” פשוט תכננו לסגור כמו גם לנעול את הדלת במהלך החגיגה כדי להרחיק את כל האורחים הקטנים יותר ממוות ספציפי. התוכנית הזו הלכה לסיר כשהבנו שאנחנו כבר לא יכולים לסגור את הדלת פיזית (בעיקר בגלל המשלוח המתוזמן בצורה גרועה של קופסה גדולה מלאה בחלקי חילוף עבור הגריל החיצוני שנזכר שלנו, שהגיע יום לפני המסיבה).

אז לפני שאפשר לחשוב עלינו המועמדים לפרק של Hoarders, חמותי לקחה על עצמה כדי לארגן דברים. אההההה …
הסרטונים המועדפים עלינו

מורים טרקלין מהפך
סייענו לספק מדריכי מוסד יסודי ציבורי לאונג ‘שיפור ביסטרו עם סיוע של קבלן אזורי וכן תרומות נדיבות

0 שניות של 2 דקות, 28 שניות

לחיות
00:25
02:03
02:50

עכשיו הדלת נסגרת, שהייתה נחוצה לחלוטין לחגיגה (הרשו לי לצייר לכם תמונה: צעירים בכל מקום). באופן מפתיע, דיאנה לא ממש זרקה כל כך הרבה – למעט אולי כמה קופסאות שהסתכמנו בהן (כמו זו ליצרנית התפרים של שרי במצב שהיא כמו גם אחים לא עשתה את זה דרך כמה הראשונים שלהם הראשונים שבועות סלעיים יחד). אז זה באמת רק תוצאה של מיון כמו גם להכניס דברים במראית עין של קנייה (כריות עם כריות, סלים המקננים זה בזה או מוערמים וכו ‘).

עכשיו זה כמעט כמו שכל החלל הזה הוא המגה “חנות העיצוב” של המגה שלנו ממנה ניתן למשוך מסגרות, אביזרים כמו גם כריות כשאנחנו דואגים אותם במקום אחר בבית. לפחות זה מה שאנחנו אומרים לעצמנו כשאנחנו מרגישים עצלניים להפליא על כך שיש לנו חלל מלא בחומר לא-איפה-זה ישתתלל עדיין אחרי חמישה חודשים של מגורים כאן.

אה, כמו כן לשים לב כי יו”ר הצעירים הבציר? זו הייתה מתנה ליום הולדת מאמא של שרי. זה הכיסא בפועל שהיא גם ששת אחיה השתמשו כשגדלו כמו ארוחות אוכלות. מגניב נכון? זאת אומרת, בדרך זו לא לגמרי-עד-בטיחות-סטנדרטים בטיפוחית. עם זאת, עם זאת, כיף להיות ברשותנו (לדמיין את חמותי כתינוק לאכול בננות שהופעלו זה תמיד טיול). יש לנו תוכניות ענקיות לזה כיסא האישה הענק של קלרה אחרי שהיא עוברת את ימי הכסאות שלה. למען האמת, שרי כבר מסתובבת כדי לוודא שנוכל לתקן אותה בבטחה (וודא שאין סוגים של בעיות עופרת/פורמלדהיד בהתחשב בכך שאלו נוצלו בריהוט ישן). זו הילדה הנוירוטית שלי משהו.

שמחים ככל שזה גרם לנו להחזיר את החלל שוב, הוא ללא ספק עדיין במרחק של קילומטרים מלהיות חדר משחקים שמיש. למרבה המזל אין ממהר להתחיל (מכיוון שהסלון, המשרד, חדר השמש, המשתלה, כמו גם אזור המטבח הם כולם אולמות משחקים לשעועית בימינו). עם זאת, קלרה כמו כן לקחתי כמה רגעים ליהנות מהאמת שנראה שוב את הרצפה. האמת שכל 6 מטרים שבי יכולים כעת לשכב שם אינה פחות מנס.

תודה נונה! אנו מתחייבים (לעשות את הטוב ביותר שלנו שלא) לבלגן את זה שוב.

מאמרים נוספים מאהבת הבית הצעירה