Uncategorized

דלתות ארונות DIY

דלתות ארונות יכולות להיות מקיפות במהירות עם דפוס עץ להשפעה עם לוח שישפר את המראה של כל המטבח שלך. ארונות אלה טופלו במעיל צבע טרי, והסתירו את הגימור הקיים-עץ המזויף. ציית לצעדים אלה כדי להתחיל מהפך ארון משלך.

חומרים

מילוי עץ

נייר זכוכית

דפוס לוח רגיל (משמש כאן, רוחב 3/8 אינץ ‘x 3/4 “)

3/4 ″ השלמת ציפורניים

תֶחֶל

מלמין, שמן או צבע לטקס

כלים

שליט או מדד קלטת

T-Square

קופסת מיטר כמו גם מסור יד או מסור מיטר

פטיש

שלב 1: הכן את הדלתות

הסר את כל דלתות הארונות. סמן את מקומו של כל דלת כשאתה מבטל אותה כדי להבטיח שהם מוחלפים על אותם ארונות בדיוק. ביטול חומרה קיימת, מלא חורים כמו גם שקעים במילוי עץ כמו גם בחול קדמי כמו גם גב.

שלב 2: קבע כמו גם סמן את מיקום הדפוס של הלוח

בחר את הצד של הדלת שנמצאת במצב הטוב ביותר כמו גם לעבוד על זה כפנים הקדמיות. זהה היכן תחבר את חתיכות הדפוס של הלוח. חיברנו את שלנו 2 ″ מהקצוות החיצוניים של חזיתות המגירה. בעזרת שליט או קלטת, קבע 2 ″ פנימה משני צדי כל פינת הדלת החיצונית, כמו גם 1 ″ פנימה משני צדי כל פינה חיצונית של המגירות, כמו גם סימון עם עיפרון. עם שליט או ריבוע T, צייר קווים מצטלבים בשני הצדדים כמו גם בחלקו העליון, כמו גם בתחתית הדלתות כדי להציע את מיקום הקצה החיצוני של הדפוס. סמן את כל הדלתות כמו גם חזיתות מגירה בדרך זו. זה גם יספק לך את מדידת אורכי הדפוס לחתוך. הוסף את כל המדידות לדלת כמו גם את פרצופי המגירה כדי לזהות את כמות הדפוס הכוללת הנדרשת. הוסף 20% למדידה זו כדי לאפשר להקרעה. הערה: תלוי בגודל הדלתות שלך, גודל דפוס הפאנל שתדרישה כמו גם מיקום זה עשוי להשתנות. אין הנחיות מוגדרות לכך: זה עניין של טעם אישי. אתם עשויים לחשוב לקחת דלת לחנות העץ כדי לסייע לזהות מה נראה הכי טוב.

שלב 3: לקבוע כמו גם לחתוך את הדבקות

תוכלו לדאוג לקצץ את קצות כל חתיכת דפוס ב 45 מעלות עם קופסת מיטר, כדי להבטיח שכאשר ממוסמר הלאה, חתיכות הזווית הדפוס יחד בצורה מסודרת להצטרף לכל פינה. קבע כמו גם דפוס סימון לאורכים מתאימים, ומאפשר שטח מספיק בכל קצה עבור חתכים זוויתיים. הניחו את חתיכת הדפוס בקופסת המיטר (כך שסימן העיפרון נמצא בקצה הארוך ביותר של החיתוך הזוויתי) בסימן הזווית של 45 מעלות, כמו גם חתוך עם המסור שלכם בחריץ הזווית של 45 מעלות. אם משתמשים במסור מיטר כוח, קבע את הזווית על 45 מעלות.

שלב 4: חבר את הדפוס

יש ליישר את חתיכות הדפוס המיטריות עם קווי העיפרון בעסקה עם הדלת. תוך שימוש בציפורניים 3/4 ″, מסמר בצד אחד, ואז חתיכה עליונה או תחתונה אחת. בשלב הבא, מסמר חתיכה צדדית נוספת כמו גם אז חתיכה עליונה או תחתונה סופית. שני היצירות האחרונות עשויות לדאוג מעט לעבור ליישר אותן עם השניים הראשונים כך שה”פאנל “כולו יושב בריבוע. תוך שימוש בריבוע T, בדוק כדי לוודא שהם ישירות כשאתה מסמר אותם. מלאו חורי ציפורניים בחומר מילוי עץ, חול, פריים כמו גם צבע. התקן מחדש דלתות.