Uncategorized

היכנסו אל השלטו הצרפתי של מימי תורסון ולמדו את סודות הסגנון שלה!

בלוגרית האוכל הצרפתית, הסופרת ואישיות הטלוויזיה מימי תורסון נושאת את עצמה עם חוסר מאמץ שמתורגמת לביתה, לבישול שלה ולחיים. מאז ההצלחה של הבלוג שלה, Manger והספר הראשון, מטבח בצרפת, מימי עברה למדוק הזקוק יותר מקום למשפחתה הצומחת. ספרה החדש, בישול כפרי צרפתי: ארוחות ורגעים מכפר בכרמים, מציע הצצה לחייה העמוסים, אך המהממים החיים בשלטו חולמני בכפר הצרפתי עם בעלה הצלם, אודור, שבעת ילדיהם ו -14 כלבים ו קריסטן אפיץ ‘של H&H, ואדנה ליי התיישבו עם מימי כדי לגרום לסוד שלה לגרום לכול להיראות כל כך קל – והפרטים על ביתה עוצר הנשימה.

מימי תורסון: זה לא בדיוק מה שחיפשנו, אבל התאהבנו בהיסטוריה של הבית. מה שחתם את העסקה היה המטבח. להרבה מהבתים האלה ולשטאו הזקן יש שני מטבחים, והיה לנו מזל מאוד מכיוון שמשפחה התגוררה שם כך שהיא לא השתנתה, אלא עזבה את זה. זה היה מזל.

MT: כל מה שהיינו צריכים לעשות זה להסיר מעט טיח וטפט. אבל כל מה שאתה רואה – הארונות, האח, הכיריים – הכל היה שם ופשוט הייתי צריך לנקות את זה קצת ולגלות את כל זה. אנו הולכים לתת לקירות לנשום כדי להראות את הפטינה, ולשמור כמה שיותר.

MT: כן, אנחנו עושים סטייקים בגריל. אתה רק צריך מתלה צליה פשוט וענפי גפן פשוטים שזכו לגזום וייבשו. זו דרך מקומית של ברביקים. אתה יכול אפילו למנגל שם חזיר!

MT: מחבת הברזל יצוק שלי. זו מחבת הצלייה הטובה ביותר שאי פעם הייתה לי. אני אוהב מחבתות ברזל יצוק שחורות במטבח שלי; לא יכול להיות לי צבע אחר. שחור הוא צבע כל כך חזק, ואני אוהב שהוא במצב המקורי שלו.

MT: אני אוהב להוסיף סירי נחושת בכל מקום כי הם כל כך יפים. הם יכולים להיות על הקיר שלך, מוערמים בפינה או על מדפים וליצור תחושה כפרית. אני מוצא אותם בחנויות עתיקות ואלה שלא מבשלים כל כך טוב, אני פשוט מניחה אותם על הקיר! ככה אני מקשט.

MT: צופה לחפצים קטנים כמו לוחות, פסלי ברונזה, בקבוקי סודה ישנים – כל דבר שנכנס למסעדת ביסטרו. מדובר רק במציאת חפצים מדהימים. אני גם אוהב לקשט בירקות ופירות ושום. זה פשוט גורם למטבח שלך להיראות כל כך נחמד.

MT: סירי נחושת, כי אתה מבשל איתם אבל הם גם יפים. פרחים עונתיים – אנחנו לא יכולים לחיות בלי הפרחים שלנו. And loads and loads of baguettes. We like to have at least 20 in a day at home, just stacked nicely in a corner, but we have a big family.

MT: First it’s to serve champagne, wine, and lots of goodies like appetizers. Then get your guest involved to do stunning things — you know, fun things that make them feel special. usually people enjoy making a recipe when you get together and talk, and get the champagne flowing. and be relaxed — I really don’t like it when the host is slaving away and the guests are just sitting there. It makes you feel bad and the host is stressed, so you’ve got to get them involved.

Get Mimi’s recipe for Sea Scallops With Cauliflower Purée and Capers.

MT: On my table is always lots of candlesticks. like about 20 of them. and lots of plates of seasonal vegetables, and lots of wine.

Get Mimi’s recipe for Quail Stuffed With Fois Gras.MT: החביב עלי הוא גינאה הרביולי. לוקח קצת זמן לעשות אבל זה כל כך טוב. סוג המזון שלי שונה מאוד מגסטרונומיה מולקולרית. יש לי חברים שהם שפים והבישול שלי הוא כאילו זרקת אותו על השולחן. זה בלגן מדהים. פשוט מאוד אבל המרכיבים הטובים ביותר.

קבלו את המתכון של מימי לגינאה הרביולי.

הילדים אוהבים את עוגת שוקולד החמאה המלוחה. פשוט עשיתי פופ-אפ בפריס בקולט, ובחרתי שלוש עוגות וזה היה אחד מהן.

קבלו את המתכון של מימי לעוגת שוקולד חמאה מלוחה.