Uncategorized

להישאר בבית המופע של Loxone Wise – חלק 2

בחלק 1 הסתכלנו על השהות שלנו בבית התצוגה של Loxone באוסטריה, אולם היו מספר אתרים אחרים בהם ביקרנו גם בסוף השבוע.

אחד משיאי הנסיעה היה See שלנו למרכז המפקד של Loxone, שנמצא גם בקולרשלאג, ממש מעבר לכביש מהבית.

זה אחד מאותם מבנים עכשוויים מדהימים שנראים כאילו נחת חללית.

מתקן אולטרה-מודרני עם כמאה ‘לוקסונאוטים’ העובדים שם, זה הבניין בו כל החומרה כמו גם יישום תוכנה למערכת הבית החכמה נקבעים בנוסף להיותו בית לממשל, פרסום כמו גם מחלקות הכשרה.

מרתף

התחלנו את הסיור שלנו בספינת אמא ברמת המרתף שמבלאת את מרכז ההפצה. עם שורה אחרי שורה של Loxone Wise House Tech

שמנו לב בסוף השבוע שכמעט כל מה שהשתמשנו בו ממכלים לכלי בישול היו כולם בירוק העסקי של Loxone. גרם המדרגות הגדול לשלב הבא של מחנה הבסיס לא היה שונה כשטיפסנו לגובה קומת הקרקע של הבניין.

קומת קרקע

כאן יושב אזור קבלת הפנים מול מרחב ההדרכה בו שותפים מגרמניה כמו גם אוסטריה מקבלים את הסמכתם.

כמו כן תוכלו לראות את מגוון מוצרי הבית של Loxone Wise House בנוסף לבדיקת המקומות שלהם ברחבי העולם (כולל משרדיהם החדשים בסין).

שאר הרמה הזו תופסת עם בית קפה נהדר בו כולם נהנים משף שהכין ארוחות צהריים בכל יום.

יש מערכת NFC לחטיפי עובדים כמו גם משקאות עם אייפדים רכובים על קיר המראים למי יש מה. העבודה קשה, משחקים כאן עקרונות קשים, יחד עם שולחן הכדורגל כמו גם חישוק הכדורסל, כולם גורמים לסביבה להיראות יותר עמק הסיליקון מאשר הכפר האוסטרי.

מתלה לרצפה עד תקרה של מגדלי חומרת Loxone מעל הראש כמו גם הוא ממשיך לקומה העליונה, ושם פנו אליהם לידנו.

קומה ראשונה

הסיפון העליון של התוכנית הפתוחה של מחנה הבסיס הוא המקום בו כל הפעולה מתרחשת כאשר רוב האנשים מתבססים כאן. ביקרנו בשבת כמו גם בזמן שהוא היה ריק, אתה עלול לדמיין את היעילות מהמשרד העצום הזה.

כמה מושבים רכים מגובים גבוהים נספרו על השקפה על פני הכפרי האוסטרי המהמם, כמו גם, ברור שכאן אתה הולך כשאתה מחפש מוטיבציה או להתגבר על קושי יישום תוכנה שאתה עובד.

יותר NFC מנוצל כאן, הפעם על ארונות כוח אדם בצורת קובייה. אפילו מערכת ההגשה הגדולה משתמשת ב- RFID Tech זה כדי לאפשר גישה להשיג לצוות המורשה.

פלוריאן ווס, Loxone CMO

המדריך שלנו ליום, ה- CMO פלוריאן וואס של לוקסונה, אמר לנו שהם גדלו את הבניין הזה כמו גם התוכניות נמצאות בשלב מתקדם כדי להאריך את פעולתם בקולרשלאג.

הבנייה תחל בשנה הבאה כמו גם הרחבה עיקרית זו לבניין הקיים תראה שהוא צומח כדי לספק עד 400 איש. ההתרחבות של Loxone, החל מהתחלה רק לפני עשור, ממשיכה להיות חלה.

ביקשנו מפיליפ שוסטר, מנכ”ל בלוקסונה בריטניה לעדכון על צמיחת העסק בבריטניה כמו גם הוא אמר לנו …

בשבע השנים בהן היינו בבריטניה, ראינו המשך צמיחה כמו גם אנו מתמודדים עם נסיבות דומות כמו שאנו מתמודדים עם הבסיס שלנו באוסטריה; לאחר שהיינו רק במשרדי בריטניה במשך חמש שנים, אנו מחפשים לשלש את גודל המשרד שלנו במהלך שנים עשר החודשים הבאים כדי להתאים לביקוש ההולך וגובר לאימונים כמו גם לגודל ההולך וגדל של צוות בריטניה שלנו. לעיתים צמיחה מהירה כזו הייתה קשה, אולם כללי זה הנושא הטוב ביותר שיש.
פיליפ שוסטר

מעבדה עתידית

יש עוד בניית Loxone אחת בסביבה. שתי דקות מרחק ממרכז המפקד בכפר קולרשלאג עצמו הוא המעבדה העתידית של Loxone.

זה המקום בו הדברים המו”פ הסודיים באמת מתרחשים כאשר הם עובדים על הדור הבא של מוצרי Loxone בסודיות כוללת.

התחננות שלנו לגישה לגישה לגינה היו מרוצים מחיוכים עם זאת שום דבר אחר. לעזאזל

בפעם הבאה

בפרק הסופי אנו לוקחים רואים לבנייה עצמית אוסטרית שמותקנת מערכת Loxone, ובנוסף להביט בבאודיש, אחד הצמחים המייצרים של לוקסון בגרמניה. בינתיים בדוק כמה תמונות נוספות בגלריה למטה.

קרא את כל שלושת החלקים של סדרת Loxone המבקרים שלנו … חלק 1 – להישאר במופע Loxone Show HomePart 2 – להישאר במופע Loxone Show HomePart 3 – להישאר בבית המופע של Loxone Wise Home

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
Pinterest62
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס