Uncategorized

עוד מודולים חדשים של גל Z לבריטניה ואירופה

הנה עוד מהדורה מתגרה במודולי Z-Wave החדשים בבריטניה, הפעם מהטייוואן, Everspring תעשייה. ההובטח לשחרור באירופה “במהלך החודשים הקרובים”, היחידות החדשות מבטיחות “אוטומציה ביתית בעלות נמוכה” והמוצרים הראשוניים כוללים דימר תוסף ומתג הפעלה/כיבוי, חיישני PIR בתוספת דלת מגנטית וחיישני חלון.

“Everspring הוא הספק הראשון של המזרח הרחוק שנכנס לשוק האיחוד האירופי למוצרי בקרת בית המבוססים על תקן Z-Wave הבינלאומי. עם AD130 החברה מציגה מערכת דימר יותר להפעלה נוחה של כל התאורה בבית, והיא כוללת את היכולת להתאים את רמות ההארה, למשל בחדרי ילדים או במסדרונות או בחדר הישיבה בעת צפייה בטלוויזיה. הודות ליכולת ההפעלה הדדית של כל מוצרי Z-Wave, ניתן לשלוט על מערכות הדימר יותר באמצעות שלטים מרחוק מבוססי גל Z מספקי צד ג ‘כמו Logitech, Monster, Intermatic, Sirius וכן הלאה.

מודולי ההפעלה/כיבוי של קו המוצרים של 135 מציעים לפעולה הנוחה, דרך מרחוק או ישירות דרך המודול, מציעים למודול, של מכשירים שבעבר ניתן היה להפעיל או לכבות אותם ידנית בלבד. בנוסף לתועלת זה יכול גם להגביר את הנוחות ולהקטין את צריכת האנרגיה מכיוון שניתן לכבות באופן עצמאי מכשירים במצב המתנה עם מכה אחת חיונית אחת במקום בו הם נמצאים בבית.

חיישני ה- PIR מונעי הסוללה של קו המוצרים SP103 מגדילים משמעותית את הבטיחות והביטחון והנוחות בתוך בתים ודירות. חיישני תנועה אלה המצוידים בטכנולוגיית Z-Wave יכולים, למשל, תמיד להפעיל ולכבות אורות אוטומטיים. ניתן לחבר את חיישני התנועה בנוסף למערכות אזעקה המפעילות דרך אזעקות חלקיות של Z-Wave (אזעקה אילמת), אזעקות נרחבות או גם מספר תהליכי אזעקה (הפעלת התאורה, נעילת דלתות או חלונות, תוך התראה על צוות הבטיחות והאבטחה או מִשׁטָרָה). ניתן להשתמש בחיישנים בבית או בחוץ.

בשילוב עם חיישני הדלת/חלונות המגנטיים של קו המוצרים SM103 של EverSpring, מצוידים גם ב- Z-Wave, בטיחות המשתמשים ותועלת אבטחה יכולים להיות מוגברים עוד יותר. חיישנים מחוברים לחלונות אלה יכולים, למשל, להפעיל אזעקות או להחליף חימום או מיזוג אוויר על וכבה לחלון להיות פתוחים או סגורים. החיישנים מציעים גם למעקב אחר סגירת כל החלונות היוצאים מהבית או שטוח ריק.

כל מכשירי ה- Everspring תואמים את המוצרים של חברות אחרות בברית Z-Wave כמו מרטן, Danfoss, Logitech, Monster, Innovus, או ACT וכו ‘-כולם משתמשים בתקן Z-Wave בפתרונות שלהם. הרבה יותר מ -170 מוצרים מבוססי גל Z זמינים כרגע כבר בשוק הבינלאומי. ”

www.everspring.com

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דוא”ל, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלך כל יום

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס