Home & Living

רעיונות השיקום המובילים של הקוראים

חוויה היא המורה הגדול ביותר, ולקוראי הבית והבית יש את זה באזורים. אז, ביקשנו מאוהדי הפייסבוק שלנו ומשתמשי הפורום שלנו לשתף את העצה הטובה ביותר שלהם. “כמונו” בפייסבוק או משתתף בפורומים שלנו שייכללו גם במאמרים הקרובים! לקבלת טיפים רבים יותר של קוראים, עיין בטריקים הטובים ביותר לאחסון וארגון שלנו.

1. נקה לפני השיפוץ.

“גר בבית לפחות שנה לפני שעברו שיפוצים גדולים. זה יחסוך לך הרבה זמן, מאמץ וכסף בטווח הרחוק “, מייעץ לברן סמית ‘, אחד מעריצי הפייסבוק שלנו מקפטוויל, אונטריו. “בלי להתגורר בבית קודם, אתה תמיד תסתכל אחורה ואומר, ‘אה, הלוואי והייתי חושב על זה’, או ‘היה עדיף שהיה לי …'” קח את הזמן לוודא שהרינו שלך יהיה להיות נטול חרטה. כמו כן, למד אילו חדרים הם ההשקעות הטובות ביותר לשיפוץ.

2. הגדר ציפיות הגיוניות.

“אל תתנו לתוכניות מהפכת טלוויזיה להציב את הציפיות שלכם יחסית לזמן או לתקציב”, מזהיר פטריק ג’יי המילטון, מעצב פנים מניו יורק. ג’ניפר ניקל-מילס, מעריצה בפייסבוק מלוננבורג, נובה סקוטיה, מסכימה. “אם אתה רוצה לעשות את הרינו במסגרת זמן מסוימת, הכן את עצמך נפשית על ידי התמודדות עם כמה חודשים נוספים,” היא אומרת.

אתה צריך להיות סבלני, מוסיף קלאודין בארנס, מקייפטאון, דרום אפריקה. “והרבה מהזמן, הדברים לעולם לא נשארים בתקציב, אז תמיד הוסף מאגר של 10 אחוזים.”

מורין מלון, מקלרמונט, אונטריו, מתריעה גם היא על תקצוב: “הבין מלכתחילה ששינויים מועטים (מהוספת פנסי פונטין לקצוות על הגרניט שלך) מתורגמים לעלויות נוספות – לעיתים קרובות אלפי דולרים.”

3. שכר קבלן אמין.

“הימנע מלהעריך את לוח הזמנים והעלות של הבנייה”, אומר קווין גריי, מעריץ פייסבוק מקלגרי. “מצא קבלן שמומלץ היטב, בעל ניסיון ישיר בשיפוצים וייתן לך הערכות הגיוניות של שניהם. ואל תשכח לכלול את עלות המעבר הרגעי בתקציב שלך. ” הקפד לקבל הרבה יותר מציטוט אחד, מוסיף טחנות ניקל.

4. קח זמן לתכנן.

“תכנן, תכנן, תכנן! וודא שאתה מתכנן כל פרט, כולל תקציב, זמינות מוצרים, עסקאות, ציר זמן וסגנון לפני שתתחיל בשיפוץ כלשהו, ​​”אומר פטי אלן, מסברינגוויל, אונטריו.

5. אל תחרדה ממגמות.

“אל תדאג יותר מדי למצוא את בז ‘של הבנאי הטוב ביותר או מה בסגנון כרגע”, אומרת קארי ב- SK, אחד ממשתמשי הפורום שלנו ב- H&H. “השתמש בצבע, מרקמים ומוצרים באיכות טובה והחדרים יהיו מיוחדים ויפים.” לקבלת השראה, גולשים בתמונות של רנווס אהוב על הבית והבית בגלריית התמונות של Maintseovers Extreme.

6. צור רשימה של אפשרויות שני הטובות ביותר.

סטף לקומטה ממערב ונקובר, B.C. מציין שהדברים לא תמיד הולכים לפי התוכנית. “יש תוכנית גיבוי לכל שלב של הרינו-גימורים, פרטי עיצוב וכו ‘ותהיה להם מוכנים למהיר,’ אני צריך החלטה עכשיו ‘.

7. שקול לעבור דירה באופן זמני.

רעש, אבק קיר גבס ומים רגעיים וחתכים חשמליים יכולים להקשות על פרנסות בביתך, בלשון המעטה. “צא החוצה בזמן שהרינו קורה!” מייעצת לסוזן לסקי.

אם אינך יכול לצאת החוצה, לפחות ליצור נווה מדבר מחוץ לאזור הרנו. “אם אין לך את המותרות של לעבור דירה בזמן שרנו ממשיכה, הפוך את החדר לשלך- מרחב נקי שבו אתה לא צריך להסתכל על הבלגן ויכול לסגת אליו אחרי יום ארוך”, מציע ניקל- טחנות.

8. היה נוכח (גם אם אתה חי מחוץ לאתר).

“היה באתר בכל הזדמנות אפשרית, שכן הפרט הקטן ביותר עבור קבלן עשוי להיות פרט גדול עבורך”, אומר ניקל-מילס. “ביצוע דברים מחדש יעלו לך זמן וכסף.”

9. שמור על עצמות בריאות.

דאג תחילה לשחזור הלא כל כך מהנה. קרבות פט מוויקטוריה למדו את הדרך הקשה: “אם אתה בבית ישן יותר, שמור תחילה את היסודות (אינסטלציה, חיווט וכו ‘) לפני שאתה מקשט עליהם. נתקלתי בכמה ‘הפתעות’ כשציירתי את חדר המקלחת שלי – אני שמח שבדקנו את המקום הספוגי הזה מתחת למעיל הצבע הישן! ”

10. שקול בידוד לרעש.

אם אתה מושך או מחליף קירות, קח את הזמן לחדרים חסרי רעש. “במידת האפשר, בנה עם חומרים כבדים יותר”, אומר נסטור קלבאי, אחד ממשתמשי הפורום שלנו מוויניפג, מניטובה. “השתמש בלוחות תומכי מלט המיועדים לריצוף קרמי במקום קיר גבס. אם הקירות הקיימים שלך הם טיח (שזה הרבה יותר כבד מקיר גבס), נסה לשמר אותם במקום לקרוע אותם. ” כמו כן, השתמש בדלתות עץ ליבות מוצקות במקום בדלתות עץ ליבות חלולות ושמור עליהן מתאימות עם פערים מינימליים בין הרצפה לתחתית הדלת.

11. אל תחתוך פינות.

“אם אתה מדלג על אלמנט אחד ברינו שלך, הבין שזה יהיה המכנה המשותף הנמוך ביותר ויוריד את האלמנטים האחרים לרמה זו”, אומר פיטר פירושו מדובר, ניו המפשייר. “אל תכלול – או לפחות אל תשלל על האלמנטים הגדולים יותר.”

12. תכנן מיקום תאורה סביב ריהוט.

“קנה לייגופי T מראש ותכנן היכן יהיה מיקום הרהיטים. למדוד או להחזיק את המתקן כדי לקבל מושג איפה אתה רוצה, “מייעצת למשתמש בפורום אחר, גברת טווס. “עשינו זאת עם אור האוכל שלנו ומדדנו את גודל השולחן שלנו על הרצפה (מכיוון שהוא היה באחסון). בדרך זו היה האור שמרכזו מעל השולחן ולא לצד אחד. עשינו זאת גם עם האי המטבח. היו לנו ארבעה פנסי בית ספר עתיקים, אז פירטנו את האי על הרצפה כדי להבין היכן האורות חייבים להיות. ואז החשמלאי יכול היה להניח את תיבות האור במקומות האידיאליים. ”

לקבלת רעיונות כמה גבוה לתלייה, עיין במאמר האורות התלויים שלנו.

13. להרחיק אבק.

פטרישיה פורבס ווקר מטורונטו נשבע על ידי הרוכסנים הפלסטיים של צור הקנדי: “הרחק את האבק והגריט מחדרים אחרים עם רוכסנים אחוריים דביקים מהצמיג הקנדי. אתה מוסיף אותם לגיליונות הפלסטיק בין מסגרות הדלתות. פשוט תדבק אותם על הפלסטיק, ואז פתח אותם וחתוך בין השיניים. אז אתה יכול לעבור מחדר לחדר פתיחה וסגירת סדינים ללא העברת אבק. הם עולים בערך 10 $ כל אחד ושווים את משקלם בזהב! ”

למד אפילו הרבה יותר רעיונות בקטע שיפוץ הבית שלנו ובמדריך השיקום הביתי שלנו.

האם יש לך הרבה יותר רעיונות לשיקום להוסיף? שתף אותם בקטע ההערות שלנו. בנוסף, “כמו” אותנו בפייסבוק או השתתף בפורומים שלנו שייכללו בפוסט הקרוב שלנו על רעיונות האחסון והארגון הטובים ביותר – לחץ כאן כדי להוסיף את הרעיונות שלך לפייסבוק!