Uncategorized

האיחוד האירופי פועל לייצור בית דיגיטלי

“האיחוד האירופי השיק פרויקט מחקר לפיתוח טכנולוגיות לבית הדיגיטלי. פרויקט המחקר – Amigo – מנסה לפתוח את פיתוח כלי התווך למשתתפים רבים ככל האפשר.

“על ידי נקיטת בגישה של קוד פתוח, אנו מאמינים שנוכל להאיץ את פיתוח כלי התווך הניתנים להפעלה כדי להפעיל רשתות הביתה באמצעות מכשירים של ספקים מרובים,” אמר הרמקה דה גרוט, חוקר ב- Koninklijke Philips Electronics, שוחח בתחילת השבוע בברלין בברלין ב”המראה ” ועידת Ehome ותערוכה, שהסתיימו ביום שישי. “אנו מטפלים להשתמש בכמה מהסטנדרטים והמפרטים הקיימים ככל האפשר.” … על ידי מתן תוכנות התווך כקוד פתוח, יחד עם הנחיות ותיעוד אדריכלי, הקבוצה מאמינה שהיא יכולה לתמוך ביכולת פעולה הדדית של מכשירים שננעלו כיום בחלקם מחוברים או תחומים לא קשורים לחלוטין, כמו אלקטרוניקה צרכנית, מחשבים, תקשורת סלולרית, אוטומציה ביתית ואבטחה, על פי דה גרוט.

בנוסף לכלי תווך של קוד פתוח, פרויקט אמיגו מקווה לפתח “שירותים פתוחים ואינטליגנטים החורגים ממה שמדמיינים כיום מספר מפיקים”, אמר דה גרוט. “אנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה.”

בהקשר זה, דה גרוט דיבר על תפקיד “אינטליגנציה סביבתית”. אינטליגנציה הסביבתית, על פי קישור שפורסם בדף האינטרנט של דה גרוט, מאופיינת בארבעה אלמנטים בסיסיים: בכל מקום, מודעות, אינטליגנציה ואינטראקציה טבעית.

האמצע מתייחס למצב בו אנשים מוקפים במערכות משובצות מרובות מחוברות זו לזו, אשר אינן מורגשות בסביבתם. מודעות מרמזת על יכולתה של המערכת לאתר ולהכיר חפצים ואנשים וכוונותיהם, בעוד שהאינטליגנציה כרוכה בסביבה דיגיטלית היכולת להעריך את ההקשר, להתאים את עצמה לאנשים שחיים בה ולומדים מהתנהגותם. אינטראקציה טבעית, סוף סוף, מתייחסת למודלים מתקדמים כמו דיבור טבעי וזיהוי מחוות, כמו גם סינתזת דיבור, שיכולה לאפשר תקשורת הרבה יותר דמוית אנוש בסביבה דיגיטלית ממה שאפשר כיום.

15 חברות משתתפות בפרויקט אמיגו, כולל צרפת טלקום, טלפוניקה, חברת הבת הגרמנית של מיקרוסופט והמכון לעיבוד שפות טבעיות באוניברסיטת שטוטגרט.

מקור: אתר אמיגו

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס