Uncategorized

הנהון לבית החכם: Elbee שולט במכשירים עם מחוות ראש או קול

אלבי מבוסס בבריסל, בלגיה וצוות המהנדסים שלהם יוצר מכשירים מחוברים ולבישים. קונרד הולובק, מייסד ומנכ”ל משותף, אמר שהכל התחיל בזמן שהוא שוטף את הכלים.

“באפריל 2014 הייתי במטבח שלי כשהסמארטפון שלי התחיל לרטוט בסלון. לרוע המזל, לא יכולתי לקיים אינטראקציה עם הטלפון שלי כי הידיים שלי היו תפוסות והטלפון היה מחוץ להישג ידם. דיברתי על זה עם המייסד המשותף שלי וינסנט ויחד גילינו שמצבים מסוג זה מתרחשים גם עם מכשירים מחוברים אחרים, כמו למשל המערכת הדומוטית שלנו. לאחר שבדקנו פתרונות קיימים, בחרנו להציע דרך חדשנית לקיים אינטראקציה מרחוק עם המכשירים סביבנו. ”

החברה מפתחת את אוזניות הסטריאו האלחוטיות האלחוטיות החכמות עבור מכשירים בקרה עם פקודות קוליות או תנועות ראש.

הצגת האוזניות האלחוטיות החכמות, החכמות שיכולות לבצע קיצורי דרך מותאמים אישית לפעולות המועדפות עליך ללא צורך להשתמש בידיים שלך. הם מאפשרים לך לקבל התראות ישירות באוזן שלך ולשלוט במכשירים עם פקודות קוליות קלות או תנועות ראש. ניתן להתאים אישית את הקול ומחוות ראש באמצעות אפליקציה לוויה ובכך לבצע פעולות מסוימות כמו למשל גישה לעוזר הטלפון שלך, לדלג על שירים בנגן המוזיקה שלך או להדליק את האורות בסלון שלך.

אלבי ישיק קמפיין מימון קהל בהמשך השנה כדי להביא את המוצר לשוק. אתה יכול להירשם לעדכוני דוא”ל בקישור למטה כדי לגלות מתי הוא יהיה זמין.

getElbee.com

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דואר אלקטרוני, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס