Home & Living

הצעה חמה הגיונית על מערכות Honeywell Hometronic

אנו שמחים לחשוף הצעה מיוחדת למבקרי בית אוטומטיים מחום מעשי. מערכת ניהול החימום Homewell Hometronic מוצעת כעת עם שיעור הנחה של 20% על חומרה, בתוספת צרור תמיכה חדש מיוחד עבור מתקיני DIY. אנו שמחים גם כן בברכה בחום המעשי לפורומים של ניהול החימום שלנו, שם הם יהיו ביד כדי לספק סיוע וכן עצות.

“הצעה מיוחדת לחברי בית אוטומטיים – חום מעשי, מפיצי יחיד בריטניה ואירלנד למערכת ההומטראונית של Honeywell, שמחים לחשוף פרטים על הצעה מיוחדת העומדת לרשות כל מבקרי הבית האוטומטיים – 20% שיעור הנחה מכל החומרה עם מקוון/טלפון תמיכה כדי לאפשר התקנת/הזמנת DIY על ידי אותם חברים שאינם רוצים לנצל את שירותי ההפעלה החמים המעשיים.

חום הגיוני יציע הנחיות סגנון באמצעות דואר אלקטרוני/טלפון כדי להבטיח שהמכשירים המתאימים מוגדרים, הצעת מחיר רשמית לאספקת הציוד, רישומי חיווט גנריים כדי לאפשר הוצאת התקנה באתר על ידי כל סוג של אדם מוסמך, אספקת בסיסי מדריך ההרשמה, כמו גם תמיכה בדוא”ל/טלפון במידת הצורך. השירות שלנו באתר לפיצוי עדיין יכול להיות מוצע בשיעורים האופייניים שלנו במידת הצורך.

ההצעה שלנו פתוחה לכל ההזמנות שהושמו על ידי מבקרי בית אוטומטיים – עד 30 ביוני 2009 וכן יחולו על הזמנות שהוכנסו בשלבים בנוסף לאלה למערכות מלאות.

חמים הגיוניים מוצגים שוב באקובילד השנה-3-5 במרץ בבית המשפט בארלס, הכניסה חופשית לחלוטין לאלה שרשמו מראש. אנו גם נהיה בבניין הבית כמו גם שיפוץ מופע במארס ה- NEC 19-22, מוצעות כרטיסי אלקטרוני בחינם לחלוטין תוך שימוש בקודי שובר שאנו יכולים לספק.

חדש לשנה זו יהיה ממשק הטלפון החדש שלנו כדי לאפשר גישה קלה של רווח מרחוק להומטראוני דרך כל סוג של קו PSTN בסיסי, שילוב הנוכחי של CORTICE המאפשר לנתונים נתונים וניתוח באמצעות מנהל האינטרנט שלנו, כמו גם מודול ה- PHILIPS PRONTO החדש שלנו שמאפשר גישה מלאה של דו-כיוונית לגישה של הומטראוניק ממגוון פרונטו 9600/9800 של יחידות ניהול מרחוק אוניברסאלי.

ניתן לרכוש פרטים מלאים ישירות מ- Neil Sphere (המודעות רשמית בפורום החימום האוטומטי של הבית כ- SensibleHeatuk), אנא שלחו את פניותיכם לכתובת neil@sensibleheat.co.uk ”

SensibleHeat.co.uk: פורומים אוטומטיים לחימום בית

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דוא”ל, ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס