Home & Living

סודות להתראות-ייל מציגה את נעילת Z-Wave ‘חכמה יותר’

ייל באמת מקווה שהימים של התרגזת ששכחת את הסודות שלך נגמרו, עם הצגתם של מנעול ה- Z Wise Wise המקושר החדש שלהם.

מנעול חכם חדש זה מאפשר לך לקבל גישה לבית שלך מרחוק, עם הבחירה להשתמש בקוד סיכה, כרטיס חיוני, תג חיוני, FOB מרוחק או אפילו סמארטפון כאשר הוא מקושר למערכת האוטומציה של הבית שלך.

התואם למודול אלחוטי של Z-Wave או למודול אלחוטי של ייל, המקושר ללא מפתח מפתח חלק מתמיסת הבית החכם הכולל.

מודול ייל מאפשר לאנשים לקשר את המנעול לאזעקת הסמארטפון של ייל כמו גם למערכות טלוויזיה במעגל סגור, אשר לאחר מכן ניתן לנהל באמצעות אפליקציית Yale החינמית לחלוטין, ואילו מודול Z-Wave מאפשר קישוריות עם מערכות בית חכמות תואמות.

דייוויד הרברט, מנהל קידום החברה של ייל ווייב ליווינג, אמר: אמר:

“המקושר ללא מפתח הוא המנעול השני החכם שמצטרף למשק הבית שלנו של מוצרים מקושרים במגוון המגורים של ייל וויז. מהדורה חדשה זו היא שירות בטיחות ואבטחה חכם מושלם לדלתות עץ כמו גם משלימות את המודל המקושר של Yale Keyfree, שמתאים ל- PVC כמו גם לדלתות מורכבות. הזן החכם החכם הוקם כדי לספק לאנשים ניהול מלא בביטחון וביטחונם של ביתם, אשר בתורו כולל שקט נפשי. ”

המנעול החכם המקושר ללא מפתח יכול להיות מותאם במהירות, כמו גם במהירות לרוב דלתות העץ עם שטח לילה בגב 60 מ”מ. מוצע לרכוש מאמצע אוגוסט (RRP 150 ליש”ט).

www.yalesmartliving.co.uk: Yale Keyfree מחובר

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון ה- RSS שלנו. אתה יכול אפילו להעביר את סיפורי החדשות האלה באמצעות דואר אלקטרוני, ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס