Home & Living

בחירת כסאות אוכל שאינם תואמים

, זה לא חדשות שמראה רצוי בחדרי אוכל עכשיו הוא בעל כסאות שונים שאינם תואמים את שולחן האוכל שלך, אבל איך אתה יכול להשיג את המראה הלא תואם הזה באופן שנראה עדיין מורכב? ישנן וריאציות ודרגות שונות של המראה הזה שיתאימו לרמת הנוחות של כל אחד. להלן כמה רעיונות להשגת כל מי שהוא אידיאלי עבורך, האם אתה צריך להרגיש שהגיע הזמן לפרק את הסט התואם שלך!

1. כל הכיסאות זהים אך אינם תואמים את השולחן.

בשילוב זה המטרה היא לוודא שהגימור והצבע של השולחן שונים בבירור מהגימור והצבע של הכיסאות, אחרת זה ייראה כמו סט. אם הגימורים קרובים מדי, זה אולי נראה כאילו ניסית להתאים לצבעים, אך לא הבנתם את זה ממש. אז המכריע למראה הזה הוא להיות נועז; התאם שולחן מצויר עם כסאות עץ, או להפך, לקבלת אפקט דרמטי באמת.

2. הרבה מהכיסאות זהים אך שני כסאות הקצה בשולחן מלבני שונים מהשאר.

במראה זה, אתה יכול לקבל כסאות שולחן וכיסאות צדדים תואמים, ושני כסאות קצה שונים, או שיש לך כסאות צד וכיסאות קצה מנוגדים. בחדר אוכל רשמי הרבה יותר, נסה שני כסאות גדולים מרופדים ככיסאות הקצה שלך, או בסביבה הרבה יותר סתמית, בחר כסאות קצה בצבע בהיר ונועז.

3. כל הכיסאות שונים זה מזה.

המראה הזה יכול להיות הכי מסובך, אבל גם מספק מאוד כשתהיה לך נכון! אתה יכול גם לקחת את הזמן שלך ולחסוך המון כסף על ידי איסוף כסאות פה ושם בחנויות מכירות ומוסכים. החשוב כאן הוא לבחור כסאות עם אלמנט משותף. אולי כולם דומים בגימור, בגוון עץ או בצבע, אבל שונים בצורתם. כמו לצייר כסאות עץ ישנים שונים באותו שחור מבריק, למשל. או אולי כולם דומים בצורת או בסגנון, אך שונים בגימור, בגוון עץ או בצבע. כמו כל כסאות המשאלות בצבעים שונים, למשל.

כמובן שייתכן גם שאתה רוצה מראה נאסף ואקלקטי, ואוהב לאסוף כסאות שאין להם אלמנט משותף, שיכול להיות גם מראה מהנה!

ערבוב שמח!

מצא הרבה יותר השראה בגלריית התמונות שלנו של כסאות אוכל Mix & Match.