Home & Living

שאל מעצב: חדר שינה ראשוני מרגיע

ש. האם יש לך הנחיות בדיוק כיצד לשפר את חדר השינה הראשוני הקטן שלנו? אני רוצה לשנות את צבע הקיר כמו גם לקבל שולחנות ליד המיטה, עם זאת לשמור על המנורות. האם ציור השידה הוא רעיון נהדר? כמו כן הייתי אוהב ראש ראש מרופד ניטרלי, משהו שיאפשר לי להחליף את פשתן המיטה עם העונות.

– M.M., טורונטו (כדי להגיש שאלה משלך, עיין בדף ASK ASK Designer ™.)

א. אני אוהב את תערובת הפסטלים בשמיכה שלך. הם גרמו לי להאמין על המרחב בצילום המוטיבציה שלנו, אזור רגוע כמו גם רגוע עם כמה אלמנטים למדי. זה מראה שיעבוד טוב בחדר השינה שלך.

התחל בבחירת ורוד רך במיוחד, כמו אדמונית כתושה של Behr (UL250-12) (מוצג, משמאל), על הקירות שלך. שינוי פשוט זה יעבור בשיטה לייצור מקום שליו. אם תבחר במשהו הרבה יותר ניטרלי, בחר פשתן מולבן של BEHR (UL140-13) (מוצג, אמצע).

ראש מיטה מרופד הוא תוספת מבורכת לכל סוג של חדר שינה. התאם את ראש המיטה של ​​ראלי (מוצג) מאסם חרס, עם הצללית המעוגלת שלו כמו גם פירוט ראש הציפורניים, עם חצאית המיטה הרופפת של BEMZ במצעים חומים מרווה (מוצג בהשראה). הגב הנינוח בצורת החצאית גורם לו להיראות בלתי פוסק אולם לא מבולגן.

ציור השידה שלך הוא רעיון נבון. כסף מסורתי (UL260-18) (מוצג) על ידי BEHR הוא אפור בגוון בינוני יפהפה לזה של השד (מוצג) מטקסטיל צ’לסי. הוסף חומרת פליז חמה חדשה כדי להשלים את הצבע החדש כמו גם לעדכן את המראה.

הטבלה Lindbed של איקאה (מוצגת) היא אחת משולחנות המיטה המועדפים עלי מאז המסגרת הרזרבית שלה. חשוב על רכישת מנורות שולחן חדשות; נראה כי שלך לא פנטסטי לקריאה. משהו הרבה יותר כיווני כמו מנורת המשימות התעשייתית (מוצגת) בשחור ממערב אלם יעבוד כאן טוב.

זריקה בסוף המיטה היא תמיד שיטה נהדרת לשכבה בצבע. כל סוג של זריקות הרירה של סרנה ולילי זורמות (מוצגות) בכושר היטב עם השמיכה שלך. לבסוף, הפק אמנות DIY עם נייר עטיפה למדי. במחיר של 5 דולר לגיליון, נייר ציפורי ההיסטוריה הטבעית של קוואליני (מוצג) ייראה מדהים במסגרת וינטג ‘שתלה מעל אחד משולחנות המיטה.

ראו הרבה יותר תשאלו תגובות מעצבים. בנוסף, הגש שאלה משלך, עם הנחיות מדף ASK ASK Designer ™.

1. ראש ראש, אסם חרס. 2. טבלה, איקאה. 3. חצאית מיטה, Bemz. 4. LAMP, West Elm. 5. זורק, סרינה ולילי. 6. Cavallini gift wrap, Paper Papier. 7. Chest, Chelsea Textiles. 8. Paints, Behr.