Uncategorized

צבעי מכשירי מטבח

ש. רכשנו לאחרונה בית חדש עם חדר מטבח/משפחה עם קונספט פתוח. אשתי בחרה בארונות חלב חמאה עם זיגוג לבן ואנחנו זקוקים לעזרה עם משטח השיש, צבע קיר וצבע מכשירים. זה משגע אותנו! במיוחד המכשירים. אני אוהבת לבן, היא אוהבת שחור ושנינו אוהבים נירוסטה. אבל אם נוכל לחסוך קצת כסף על ידי הימנעות מפלדת אל חלד ובכל זאת יש לנו מטבח מושך חזותית, זה יהיה נפלא!

א. היצמד עם הצבע הקרמי של הארונות שלך לקירות המטבח שלך. צבע חלב החמאה יציע חדר בהיר, ומשתמש בגוונים חמים וצביעת הארונות והקירות באותו צבע בהיר יגרום לחלל להרגיש גדול יותר.

משטח השיש הוא אזור נהדר ליצירת ניגודיות באמצעות חומרים כמו אבן סבון אפורה כהה או גרניט שחור. אבן סבון אפור בהיר כאשר הוא חדש, ומעמיק לצבע עשיר ופחם עם שימוש ושמן תכוף. גרניט הוא גם אפשרות עשירה ועמידה ואפור פחם מלוטש או שחור היה מנוגד יפה עם קירות השמנת והארונות.

מכשירי נירוסטה ללא ספק יוסיפו דרמה וסגנון לחדר, אך עדיין תוכלו לשמור על המטבח שנראה עדכני עם לבנים. אתה לא יכול להשתבש עם לבן והם ישתלבו יפה עם המטבח הלבן שלך. דרך חכמה נוספת להשיג את המראה האל חלד מבלי לבזבז יותר מדי היא על ידי הוספת מיכלי נירוסטה ואביזרים לחדר במקום.