Home & Living

קישוט עם Citrine

Blue ראה הרבה הייפ במהלך החודשים האחרונים, כמו גם אנשים רבים מאמינים כי HoneySuckle הוא הגוון הבא במגמה. ובכל זאת, זה סיטרין שאני לא יכול להספיק ממנה! הבחנתי בגוון הצהוב החם הזה בכל מקום בימינו, כמו גם ככל שאני רואה אותו יותר, אני אוהב אותו יותר!

סיטרין עובדת פנטסטית כמבטא, או אפילו כצבע צבע. זה צבע גמיש מכיוון שהוא חזק כמו גם פריך, ועם זאת ארצי, ומאפשר לו להתערבב היטב עם פלטות חמות כמו גם מדהימות-אני אוהב את זה עם אפור-כחול-לבן-לבנים כמו גם טאופי-גרי.

הגרסה האהובה עליי של סיטרין היא של פארו וכדור, שנקראת Babouche מס ‘223. היא חזקה כצבע קיר, כך שאפילו המומחים מציעים אזור מבחן לפני שהם מתחייבים לחדר שלם.

בחירה נוספת היא הטפט המהמם הזה, כמו כן על ידי פארו וכדור. הרקע הלבן מרכך את הצהוב החם, אולם עדיין נראה טרי.

אם אינך לוקח מספיק כדי לצבוע או לנייר קיר שלם בסיטרין, נסה זאת כיצירות אמנות.

אביזרים מציעים שיטה אחת נוספת לקבלת מנה של צבע פנטסטי זה. לסטודיו של Dwell יש אוסף מדהים של מצעים, כריות כמו גם חומרים בסיטרין.

ווסט אלם ניצלה גם הרבה סיטרין לאביזרים שונים כמו גם לתאורה.

השגיח על סיטרין! זה צבע פנטסטי שעשוי להוסיף קצת אגרוף כמעט לכל סוג של פנים!

עיין בגלריית התמונות של החללים הצהובים שלנו לקבלת טיפים נוספים לשילוב צהוב.

נקודות זכות: 1. באבוש מס ‘223, פארו וכדור 2. ורסאי, BP 2611, Farrow & Ball3. מסגנון החתימה של הבית המסורתי, דרך Doxa Style Group4A. סט שמיכות טווס סיטרין, שוויון סטודיו 4B. כרית כניסה חדשה של כניסה, Dwell Studio5a. בד וינטג ‘פריחה-סיטרין, Studio5b Dwell. דרייפר פס אפר בסיסי שמס, סטודיו 6A. כלי שתייה מעומעים, West Elm6b. תליון תעשייתי, ווסט אלם