Uncategorized

הוספת מדפים מובנים ליד עדכון שטח הכביסה של מכונת הכביסה והייבש שלנו

? לא אכפת לי אם אעשה זאת. כדי לרוץ את הזיכרון שלך, עד כה החלפנו את מכונת הכביסה/מייבש, הורדנו תריסי חלונות ומדפים עמוסים יחד עם הקצאת הדלת (הכל כאן), מילאו כמה סדקי תקרה, כמו גם צביעת החלל באותו צבע (בנימין השומשום של מור) כמטבח. כמו גם וואלה, כולנו מהירות.

ובכן, אם אתה באמת רוצה להיות כמו מהירות, עכשיו זה נראה כך:

אבל בואו נעלה כדי שאוכל להתפוגג בדיוק איך מדפים הנוגעים בדבר. אפילו במהלך ההליכה המקדימה שלנו של הבית הזה בחרנו למקסם את אותו רסיס של שטח עם כמה מובנים כדי להוסיף הרבה יותר פונקציה הרבה יותר.
הסרטונים המועדפים עלינו

סיור ארונות איקאה
בדוק בדיוק כיצד ניצלנו את מערכת ארונות הבגדים של איקאה PAX כדי להביא טונות של ארגון כמו גם אחסון לארון המשופץ שלנו. אנו לוקחים אותך לכל דלת, מגירה, כמו גם החלטה.

עוד סירטונים

0 שניות של דקה, 9 שניות

הבא בתור
המטבח האדיר הקטן שלנו עם זאת
02:28

לחיות
00:25
02:03
01:09

האם הזכרנו שהחלל רוחב רק 3.5 ′? זה מרמז על מכונת הכביסה כמו גם דלתות מייבש אפילו לא היו נפתחות אם היו מונחות על הקיר השני מתחת לחלון או תיבת הנתיכים. אז אם מישהו עדיין מתקשה להשיג בדיוק את האזור הזה, פרצתי את כישורי הקופים העכבישים שלי (ובוה בהונות מטורפות) כדי להפגין. אל תנסה את זה בבית, ילדים.

מכיוון שהחלל כל כך רזה, הבנו והוספנו שאחסון אנכי ליד הכביסה יהיה חיוני (אנחנו לא יכולים באמת לצאת ל”חוצה “כדי לדאוג להתבוסס למדפים מתקפלים או דלפקים או מתלים ייבוש-כך שנוכל גם ללכת במקום זאת “למעלה”!). אם כבר מדברים על UP, מכיוון שהארונות המובנים מעל המייבש הם לגמרי מחוץ להישג ידם של שרי (דבר גרוע, עם זאת לפחות היא יכולה להגיע לכפתורי המייבש), אחסון הרבה יותר זמין היה בדיוק העניין. כמו גם מכיוון שאף מדף ספרים מוכן רזה מספיק בכדי לעצב את החלל הזה של 14.5 ″ ניצח אותנו (כולם היו רדודים כדי לאפשר לנו לנצל את מלוא הניתן), בחרנו לפתח משהו במקום. זה בהחלט לא יכול להיות קשה יותר ממסוף Beemoth שבנינו, נכון?

לא בסדר.

רק צוחק. זה בהחלט היה קל יותר. אז הנה סיכום מהיר של בדיוק איך זה ירד. ראשית מאוד קבעתי את האזור כמו גם סימנתי מעט סקיצה שעשיתי עם כמה מדידות. אני אשהה בזמן שאתה מתפעל בכישורי הרישום הטכניים שלי.

לאחר שיקול רב, בחרנו להשתמש בקיר הטוב ביותר (עם החלון עליו) כצד מספר 1 של מדף הספרים כמו גם לפתח מחלק אנכי מסוגים להיות צד מס ‘2. רצינו שכל העניין יהיה עמוק כמו המכשירים, אולם הוא יכסה חלקית את החלון. אז במקום זאת בחרנו לפצל אותו. המחצית התחתונה תהיה עומק מכונת כביסה כמו גם המחצית העליונה (מעל אדן החלון) תהיה עומק חלון. מבלבל, אני יודע. כמו גם אני בטוח שהציור הזה למטה (שעזר לי זיהוי חיתוכי עץ) לא עוזר. עם זאת ממש כאן זה בכל מקרה. תהנה!

קיבלתי את הגברים ב- House Depot כדי לעשות הרבה מהקיצוצים שלי, אז הנה עיקר ערימת העץ שלי כשהגעתי הביתה. השתמשנו בוויטווד עם לוחות פופפה של 1 x 2 ″ מעורבבים (מכיוון שהם לא מציעים קרשי לבן כל כך דקים) ממש כמו הקונסולה. כמו כן כמו הקונסולה, הייתי מברג שני לוחות 1 x 12 ″ זה לצד זה כדי להשיג לוח גדול יותר לתחתית כמו גם את החלקים העליונים של המחלק האנכי שלי. כמו כן, אז גזוז 1 x 10 ″ עם 1 x 2 ″ שניות למדף האמצעי שיקשר בין שני חצאי המחלקים. לא מצולמים, וגם לא משורטטים למעלה, הם כמה לוחות 1 x 12 ″ יותר עבור המדפים שלי, כמו גם כמה שונים של 1 x 2 ″ S עבור TRIM.

המדף האמצעי היה יושב סומק עם אדן החלון, כך שחתכתי כמו גם חיברתי את חתיכות הקצוות של 1 x 2 ″ כך שהוא ישאיר חריץ בגודל אדן. ממש כאן אני בודק את המיקום, שלמרבה המזל הסתדר טוב באמת.

ואז דפקתי את המחצית התחתונה של המחלק ישירות אל תוך “הרצפה” (שהיא באמת חתיכת דיקט שעוברת מתחת למכשירים ליציבות נוספת – הרבה יותר על זה כאן) כמו גם למדף האמצעי תוך שימוש בג’יג של Kreg שלי. זה היה מעט על הדיקט (לא הצלחתי לזכור לקבוע את הקצוות הנוספים על המדף האמצעי בעת חיתוך הלוח שלי) עם זאת החלטתי את זה אחר כך עם חתיכה אחת נוספת של 1 x 2 ″ לקצץ על הרצפה כדי לשטח את הדברים.

אתה יכול לראות למעלה כי דפקתי בכמה חתיכות עץ בגב כמו גם בקירות צד כדי שהמדף האמצעי ינוח עליו. זה מכיוון שהמחלק האנכי לא מחזיר את כל השיטה לקיר (כדי להשאיר קצת גישה למכונת הכביסה כמו גם לצינור המייבש).

אם כבר מדברים על כך, עדכנתי את צינור המייבש הישן של אלומיניום-ניירון לגרסת כל אלומיניום נוקשה יותר של Lowe (מכיוון שאנו שומעים שהם פחות מסוכנים מסוכנים). זה היה מתג פשוט (הסר את הבחור השני, מהדק חדש חדש במיקום עם מהדקי מתכת כמו גם חתיכת קיר מתכת, זהו).

שֶׁלָהE הוא המחלק העליון עכשיו מחובר, ממש כמו הבחור התחתון. שימו לב בדיוק איך הוא מוגדר להיות אפילו עם החלון? האם זה הגיוני הרבה יותר עכשיו? זה סוג של פרופיל דו-שכבתי כך שהוא משתמש בכל העומק שנוכל להשתמש בו מבלי לחפוף באופן מוזר את החלון.

באשר לשאר המדפים, רצינו שהם יהיו מתכווננים כמו גם נשלפים. מתכוונן מכיוון, ובכן, במקרים מסוימים אתה רוצה לשנות את המדפים שלך Dagnabbit. ניתן להסרה מכיוון שזה יסייע לנו לרכוש גישה לגב הכביסה/מייבש אם הדרישה תהיה. אז קניתי ארבעה אורך 6ft של מסלולי מדף מתכת ב- House Depot (אותו סוג בדיוק שיש לנו במובנים שלנו כמו גם בארון הראשי) וכן חתכתי אותם עם חותכי מתכת לאורכים הטובים ביותר.

האזור שבין המחלק כמו גם הקיר עיצב כמו חתיכות מדף 1 x 12 ″ שלי, כך שהוספתי כמה 1 x 2s נוספים כדי לגשר על הפער. בטווח הרחוק, אני מאמין שזה באמת הופך את מסלולי המתכת למוגנים בהרבה (מכיוון שאחרת הם פשוט יסוירו לקיר גבס). אז אולי תאונה מרוצה?

תאונה לא כל כך מרוצה? בהבנה בשלב זה שזה יהיה מאתגר ביותר לצייר את כל העץ במקום. אז הכל הגיע, כך שנוכל להשיג גישה לכל מה שקלות הרבה יותר. החדשות הגדולות הן שזה היה די מהיר כמו גם פשוט להוצאתו, אשר יוערך אם אי פעם צריך לברר לתחזוקת מכשירים גדולה.

בחדר השמש (שטח הכביסה הוא Waaay, כמו גם מעט כדי לנסות לצייר את היצירות הענקיות האלה) השתמשנו בשני מעילי פריימר מהירים (קילץ ללא ווק) שנענו על ידי שני מעילי צבע לבן (חצי פרמיום לא-ווק של פרמיום אולימפי. צבע לבן מחוץ למדף) על כל המסגור עבור המובנים כדי לוודא שאנחנו מקבלים את הלבן הכי לבן שלנו בלי שאף סוג של דימום בעץ ימשיך. עם זאת, לאחר שציירנו את המדפים בעצלתיים עם שני שכבות צבע למחרת (אין פריימר) הבנו שהסביר להניח שהיינו בסדר בלי פריימר גם על המסגור. נו טוב. זה בהחלט לא כאב.

אה, כמו שציירנו גם את הקיר הצדדי הזה על הלבן הטוב ביותר (כדי שזה ייראה הרבה יותר כאילו היה חלק ממדף הספרים). עם זאת השארנו את הגב לבד לצילום צבע שנראה עם המדפים.

ואז התקנתי מחדש את הכל, מסמרתי במסלולי מדף המתכת שלי, הוספתי את הקליפים, כמו גם לקחתי אותם לסיבוב.

במחצית התחתונה הוספתי גם קצת שפה בחלק האחורי של המדף שכן, בניגוד לפסגה, הם לא עוברים את כל השיטה לקיר. זה יימנע באופן אידיאלי בדברים להתקדם כמו גם ללכת לאיבוד לשם. עם זאת, אם משהו אכן גולש שם מעל השפה איכשהו, אנו עדיין יכולים לאחזר אותו במהירות בזכות המדפים נשלפים.

אבל מספיק “איך פיתחנו את זה” ג’מבו מומבו. בואו נבדוק את המוצר שהושלם:

המרחב של 2 ″ בין המכשירים כמו גם המדף היה מכוון כדי להבטיח שכאשר מכונת הכביסה תתחיל את הדברים של רוקין על המדפים לא מתחילים לא-נוקין (אם אתה מבין למה אני מתכוון). למעשה, לזה בעצם אני מתכוון. זה לא שמחה.

יש להודות שהיא לא הדבר הכי יפה בעולם כשהיא ריקה (אני מאמינה שהייתי מעדיפה את המראה של מדפים קבועים כל הגודל). עם זאת הפונקציה של מדפים מתכווננים הגיונית הרבה יותר הגיונית, כמו גם אנו יכולים לאחסן משהו קטן כמו גם משהו גבוה מבלי לדאוג שהדברים לא יתאימו.

ואין שום דחייה כי צברנו שטח אחסון שמיש מאוד כאשר זה נוגע לעומק המקסימלי שעבדנו קשה להשיג. לא מעדיף להבין את כל מה שנשים כאן ממש (מלבד חומר הניקוי לכאורה, ברזל וכו ‘ – אולי סל שניתן להשתמש בו לכפפות וצעיפים בעונת החורף כמו גם אחד גדול יותר לכפכפים כמו גם סנדלים). רק בשביל הכיף שרי המשיכה קדימה כמו גם את זה קצת עם כמה – ניחשתם נכון – סלים.

יחד עם כמה דברים אחרים שכבר היו לנו (קבצי מגזינים, קערה מסולסלת, צנצנת מלאה בתביעות כביסה וכו ‘).

אנו משתעשעים עם הרעיון שבסופו של דבר זה אזור הירידה החדש שלנו לדואר, קופונים, כמו גם שונים אחר. אז אולי זה ייראה כמו זה בטווח הרחוק?

באשר להוצאה על זה, זה בהחלט היה הרבה יותר מאשר אם היינו הולכים עם שירות קיים לא-ימין (כמו הגרסה הצרה והרודרת יותר מאיקאה). עם זאת אנו מאמינים לחלוטין שכדאי להשיג משהו שנראה הרבה יותר חלק, כמו גם באמת מהווה את המרב מהאזור (כך שנוכל להשתמש ברוחב המלא כמו גם בעומק, כמו גם לשנות את המדפים כדי להתאים אותו אפילו יותר בכל פעם שהדרישה לִהיוֹת). הנה פירוט תוכנית התקציב של OL:

עץ (מ- House Depot & Lowe’s): 59 $

מסלולי מדף מתכת וקטעי מדף (מ- House Depot): 15 $

פריימר וצבע (קילץ ללא ווק פריימר וצבע לא-ווק לאולימפי): כבר בבעלות

סלים, קבצי מגזינים, הקערה וכו ‘: כבר בבעלות

סה”כ: 74 $

אה, כמו גם צינור המשמרת מייבש אלומיניום היה 10 $ מלוא’.

באשר לרשימת המטלות שלנו במרחב הכביסה, בימינו זה נראה הרבה יותר כזה:

צבע את הרובע החום המוזר סביב לוחות הבסיס לבנים מבריקים

לבצע מחדש את כל הקצוות המתוחכמים (גם בלבן מבריק למחצה)

צבע את הקירות

החלף את צינור המייבש שלנו עם כל מתכת בטוח יותר

הוסף מדפים מובנים מתכווננים בפינה ההיא ליד מכונת הכביסה והמייבש המוקמים

החלף את הצירים וגם ידיות על הארונות העליונים

קבל גוף תאורה חדש <- diy משהו? אולי נברשת קטנה? הוסף טיפול בחלונות (אולי תוצרת בית?) הוסף אחסון מעשי אחר ליד הדלת לנעליים, הרצועה של בורגר וכו ' תלו קצת אמנות כדי לשמור על שמחה כמו גם לטשטש את קופסת הנתיכים הענקית של מתכת למרות שאנחנו רק בערך באמצע הדרך, אנחנו מרגישים די נהדר שבשבועות האחרונים התחום הזה כבר עבר מזה ... …לזה: לגבי היכן נאחסן את לוח הגיהוץ- יש לנו תוכנית לכך. הרבה יותר פרטים למצוא אחרי שאנחנו מתמודדים עם זה (אנחנו רוצים לוודא שזה עובד קודם, חה). בינתיים אנו רוצים לשמוע איזה שירות אחסון אתה אוהב (או מתאווה אחרי) בחלל הכביסה שלך. יש לך כמה ארונות או מגירות נפלאים? מתלה ייבוש או לוח גיהוץ מדהים מתקפל? כיור הכביסה שלך במיוחד? אנו מבינים שיש כמה מרחבי כביסה מסורמים שם בחוץ, אז בואו נשמע את זה. הודעות נוספות מאהבת הבית הצעירה