Uncategorized

מופע הבית החכם מוגדר כפול בגודל

לאחר ההצלחה של המופע הבית החכם האחרון ב- NEC, המארגנים כבר התחייבו להכפיל את גודל האירוע של השנים הבאות …

“מופע הבית החכם הפתיחה, תערוכת הצרכנים הראשונה של בריטניה לטכנולוגיית בית משולבת, עלתה על כל הציפיות על ידי משיכה של 27,000 קהל מבקרים איכותיים וחזקים ל- NEC של בירמינגהם בין התאריכים 14-17 באפריל 2005.

המופע פתח את דלתותיה בשעה 10.00 בבוקר ביום חמישי, 14 באפריל, לתור של מבקרים ועד ארוחת הצהריים היציעים והמעברים היו ארוזים להתפוצצות עם תערובת מצוינת של סחר, קונים צרכנים מקצועיים וחמורים, כולם מנסים למצוא את הזרם בטכנולוגיה ביתית משולבת ו תכונות תצוגה, כמו Sevenoaks Sound & Vision Fusion Lounge ותוכנית סמינריון חינם, היו עמדות בחדר רק לאורך ארבעת הימים וההתרחבות שלהם היא חלק מתוכנית מרגשת של יוזמות שיווקיות חדשות שכבר קיימות לשנת 2006.

בסיס תערוכות נרגש הראה את תמיכתם בצורה המודגשת ביותר על ידי בליעת תוכנית הרצפה לאירוע 2006. בסגירת המשחק ביום האחרון של המופע 85% מהחלל כבר הוחזרו מחדש ותערוכות הקנטאור של המארגנים מציגות במהירות מחדש את תוכניות הרצפה שלהם לפחות מכפילות את גודל האירוע בשנת 2006 … יתר על כן, בפעולה לבקשות המציגים, קנטאור כעת משיקים אזור בית חכם בתערוכת הבנייה והשיפוץ של לונדון 2005 (30 בספטמבר – 2 באוקטובר 2005). שטח העמידה באזור הבית החכם מוגבל ל -15 חברות ו -50% כבר היו שמורות.

ניק נובל, מנהל התצוגה הקבוצתית של תערוכות קנטאור ואחריות לתוכנית הבנייה והשיפוץ הלאומית המשותפת המשותפת, כמו גם השקת המופע הבית החכם הסבירו: “תמיד היינו בטוחים
מופע הבית החכם יהיה הצלחה המבוססת על משוב של מציגים ומבקרים מהתערוכות שלנו לבניית בית ושיפוץ-אך רמת הפעולה הקשה בשנה הראשונה מאשרת שתעשיית ההתקנה בהתאמה אישית בבריטניה הגיעה לגיל. 2006 יהיה גדול וטוב יותר עבור מופע הבית החכם – אנו נבנה על תוכנית הסמינרים הפופולרית להפליא למשל עם תכונות מבקר חינוכיות חדשות – ואנחנו מצפים לעבוד עם ספקים כדי לעזור לצמוח את התעשייה החדשה והמרגשת הזו “.

Cedia, איגוד ההתקנה העיצובית האלקטרונית בהתאמה אישית, רואה בתערוכת הבית החכם פלטפורמה מכריעה לפיתוח תפקידם במגזר. לדברי וונדי גריפיתס, מנהלת המבצעים, “סידיה נהנתה ממופע בית חכם נהדר.”

“שמחנו במיוחד לקבל פניות רבות מבעלי בתים, אדריכלים, מעצבי פנים ומפתחי בתים בכל יום של המופע. הצלחנו לדבר איתם בפירוט על Cedia, Technology Technology Technology ויישומה ועל עבודתם של חברי Cedia בתחום השוק הצומח במהירות זו. האירוע סיפק לנו את הפלטפורמה הטובה ביותר לתיאור היתרונות המוענקים על ידי העסקת חברת CEDIA.

Bev MC Kinder, מנכ”ל Audiofile, היה מרוצה במיוחד מהאינטרס השירות הקשה. “איכות הפניות שקיבלנו הייתה אדירה. אלה היו קונים אמיתיים עם פרויקטים חיים. בהרבה מקרים הם הצליחו לתת לנו תוכניות בפועל של הנכס, וחזון של אורח החיים האלקטרוני שרצו להשיג גם כן. ראינו גם מספר מפתחים בתים, המשתמשים במגוון הזדמנויות אלקטרוניקה מרגשות ביתיות. אנו בטוחים שנוכל לגדל את השירות שלנו באופן משמעותי כתוצאה מהשתתפותנו וכבר הזמנו מחדש את אותו המרחב לשנה הבאה. ”

פיל לונגהרסט, מנהל התפעול של SmartKontrols, התלהב באותה מידה. “מופע הבית החכם היה מצוין. הפניות חרגו בשנה שעברה (במופע בניית הבית ושיפוץ) הן בכמות והן באיכות. תפיסת הכפר היי-טק של המופע עבדה ממש טוב, וממקד בצדק את תשומת הלב של המבקרים בשוק וניהול הציפיות שלהם בהתאם. הסמינרים השתתפו היטב והתקבלו בחום. התרגשנו מהתגובה. ”

מציגים אחרים יצרו את הארגון והשיווק של מופע הבית החכם כחיוני להצלחתו. “” אני לא יכול לשבח את המופע הזה מספיק, ”
אמר טרודי טיילר, MD של מתקין בהתאמה אישית Uvizualize, “מהארגון והשיווק שהיה לו מגע אישי באמת, לאיכות וכמות של מבקרים חמורים שהאירוע הזה היה פשוט מעולה. We’re still working through a stack of enquiries from private home builders & renovaters but on the commercial side we were also thrilled to meet senior specifiers from big building groups such as Westbury and Homestead Properties. The pr results were exceptional – central news filmed us on the opening day and the presenter came back on the Saturday to speak to me about our products. We couldn’t be a lot more thrilled and we recommend this event to any individual involved in custom-made installation.”

The smart home show 2006 will take place from 2-5 March at Birmingham’s NEC. Fאו בנוסף מידע על המציגים בבית חכם להראות שיחה כריס וולטון על טלפון: 01527 834 498. ”

http://www.smarthomeshow.co.uk.

רוצה יותר? – עקוב אחרינו בטוויטר, כמונו בפייסבוק, או הירשם לעדכון RSS שלנו. אתה יכול אפילו לקבל את אלה סיפורי חדשות נמסר באמצעות דוא”ל, ישר לתיבת הדואר הנכנס שלך כל יום.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
LinkedIn.
פינטרסט
אימייל
יותר

Whatsapp.
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס