Uncategorized

גאדג’ט שימושי של השבוע: Bargain SoundPeats A1 Pro על אוזניות Bluetooth אלחוטיות באוזן

אתה כבר יודע שאני מכור לאוזניות, אז התרגשתי כש- SoundPeats שואל אם אני רוצה לנסות את יחידות ה- Bluetooth של ה- A1 Pro שלהם.

פתיחת התיבה שמצאנו …

אוזניות SoundPeats A1 Pro
לסחוב תיק
כבל טעינה USB
כבל שמע
מדריך למשתמש

האוזניות בנויות מפלסטיק די נמוך במראה. אבל בעוד שהחומרים הם פחות או יותר מה שהייתם מצפים ברמת מחיר זו (כרגע מתחת ל -30 פאונד), הצליל אינו. נהגי 40 מ”מ מספקים את הצליל החם הזה שאנו חושקים בו וסרט הראש המתכוונן מספק התאמה נוחה.

סוללת 500mAh מספקת זמן משחק “עד 25 שעות” לאחר טעינה של כשלוש שעות. כבל השמע הכלול מציין גם שאתה יכול להשתמש בהם אם הסוללה פועלת שטוחה או שאתה על כלי טיס שאינו מאפשר Bluetooth אלחוטי.

אחרי שהשתמשתי בהם בעצמי במשך כמה ימים עברתי אותם לילד שלי שיצא לספרד בחופשה של שבועות – הזדמנות אופטימלית לתת להם חיים קשים החיים עם נער.

הם הגיעו שוב הביתה, עדיין בקטע אחד, אבל מה היה פסק הדין בשובו? מילה אחת … “מדהים”.

מפרט

גרסת Bluetooth: Bluetooth 4.1
זמן טעינה: כשלוש שעות
זמן משחק מוסיקה: בערך 25 שעות (עם 60% נפח)
זמן המתנה: 200 שעות

ה- SoundPeats A1 Pro הם האוזניות הערך הטוב ביותר על האוזן שניסינו, ומוכיחים כי חסכוני לא צריך להישמע זול.

633 ביקורות

Soundcore מאת Anker Life Q10 אוזניות Bluetooth אלחוטיות, מעל אוזן, מתקפל, צליל מוסמך Hi-Res, זמן משחק 60 שעות, טעינה מהירה של USB-C, בס עמוק, קלט AUX, לטיולים, לשיעור מקוון, משרד ביתי

צליל מוסמך Hi-Res: הלוגו של Hi-Res הוא סמל לאיכות שמע יוצאת דופן, המוענק למכשירי שמע המסוגלים לייצר ייצוג מדויק ביותר של מה שהאמן התכוון להישמע. שלא כמו אוזניות נפוצות, Life Q10 מספקת צליל עד 40 קילו הרץ לחוויית האזנה עשירה יותר.
Bassup: טכנולוגיית הבסאפ הבלעדית שלנו מנתחת את התדרים הנמוכים של השמע שלך בזמן אמת ומגדילה במהירות את הבס. בשילוב עם נהגים דינמיים גדולים של 40 מ”מ, כוח הבס מוגבר עד 100%. כפתור על הכוס האידיאלי של האוזניות האלחוטיות מעל אוזניות מפעיל בסאפ.
זמן משחק של 60 שעות*: שבב Bluetooth מתקדם עם משיכת כוח ממוזערת משלב עם טכנולוגיית הכוח הידועה בעולם של אנקר כדי להציע זמן משחק מאסיבי, אפילו לאוזניות אלחוטיות על אוזניים. הקשיבו לשעתיים ביום במשך חודש שלם.

תעלה על אמזון

SoundPeatsaudio.com: זמין מאמזון

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס

עדכון אחרון ב- 2021-10-04 / קישורים / תמונות משותפים מממשק API לפרסום מוצרים של אמזון