Uncategorized

רגילים חדשים להרוג אוטומציה ביתית של DIY?

עם התקנות החדשות שנכנסות לתוקף הדורשות הכל
עבודות חשמל מקומיות שאושרו על ידי חשמלאי מוסמך, אנו לא נוכל לבצע פרויקטים כמו זה. ה- LD11 של ה- LD1 התאמתי לשלוט באורות החיצוניים שלי, למשל, יהפכו לבלתי חוקיים.

איפה אנשים יוכלו למצוא חשמלאי שהוא
מוכן לאשר פרויקטים כאלה, מכיוון שהנוצץ הממוצע שלך בדפים הצהובים אפילו לא שמע על X10, לא חשוב לראות את זה. האפשרות הנוספת שהוזכרה לפני זמן רב הייתה להיות מוסמכת עצמית, כך שתוכל לאשר את העבודה שלך, אבל זה היה האחרון ששמעתי עליה, לא ראיתי שום פרטים על קורסים המופעלים.

עם זאת, יש אור בסוף הטונל, נכתב בדף האינטרנט של הממשלות:

“אינך צריך לספר את בקרת הבניין של הרשות המקומית שלך
מחלקה אודות:

* תיקונים, החלפות ועבודות תחזוקה; אוֹ
* נקודות כוח נוספות או נקודות תאורה או שינויים אחרים
מעגלים קיימים (למעט במטבח או בשירותים, או בחוץ). ”

כך שתוכלו לטעון כי החלפת התאורה הקיימת שלכם בהתקנת CBUS נכנסת ל”תיקונים, תחליפים ותחזוקה “, אבל אני חושב שאיכשהו זה מתייחס להחליף מסלול קליל.

כשהתקנות החדשות התחילו, היו דיבורים
הסמכה עצמית, אך הדבר לא התפרש על ידי רבים כמשמעותו שתוכלו לצאת לקורס ולהאשר את עצמכם במתקנים משלכם, אולם פירוש הדבר שחשמלאי שהוא אדם מתחרות מוסמך יכול לאשר מתקנים משלו מבלי לדרוש בדיקה על ידי הבניין לשלוט באנשים.

זה לא רק תאורה שתתבצע גם כן, הרבה מה’רס ממש ממשק את הבקרים שלהם עם הדודים שלהם, באמצעות ממסר, ואני מניח שעבודה מסוג זה תדרוש גם בדיקה. איזה BCO או Sparky עומד לאשר סוג כזה של עבודה? אתה יכול לטעון שזה “שינויים במעגלים קיימים”, אך התקנות מעט מעורפלות.

אני מאוד בספק שתצליח למצוא כל נוצץ שיאשר בכל מתקנים של DIY HA, מכיוון שהם לא היו רוצים להסתכן בחבות, אם משהו ישתבש, וזה מה שמסמל את סוף DIY HA בבריטניה לִי.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס