Uncategorized

טלוויזיה LCD של 40 אינץ ‘עם בקרת IP ופונקציות מדיה

הדור הבא Klegg KLM401A 40 ″ טלוויזיה LCD Flat LCD מאפשרת למשתמשים לשלוט בפונקציות מדיה על ידי שליחת פקודות IP דרך Ethernet או רשת אלחוטית קונבנציונאלית.
האם כל מה שהמחשב של Windows XP יכול לעשות – והרבה יותר. שמור את כל התוכן הדיגיטלי שלך והפיץ אותו בצורה חלקה. התנסו בבידור ללא הגבלה על ידי הורדת סרטים, תכניות טלוויזיה ומוזיקה מהאינטרנט. השתמש בפונקציות ה- DVR המועדפות עליך כגון הפסקה, הפעלה והקלטה לטלוויזיה בשידור חי או הפעל תקליטורי DVD. בנוסף, אתה יכול לשרוף טלוויזיה מוקלטת ל- DVD או לתקליטורים. הטוב מכל הטלוויזיה של מרכז המדיה של Klegg שוכנת במארז אלומיניום מוברש מהמם שבוודאי להשלים כל תפאורה תאגידית או ביתית … תכונות הטלוויזיה LCD של 40 ″ פאנל של 40 ″ פקדים שהותקנו מראש על תוכנה מותאמת אישית שנועדו לעבוד בצורה חלקה עם מספר מכשירים בבית. Klegg Electronics and Autonomic Controls, חברת תוכנה מבוססת ניו יורק הם חברים בתוכנית AMX In-Concert; ברית של יצרנים המוקדשים ליצירת פתרונות בקרה חלקים ומשולבים לחלוטין. שותפים אחרים בתוכנית בתוכנית כוללים 3M, טכנולוגיות אקורדינטיות ומקורבי עיצוב ADA-AUDIO. סוזן פולזה, דוברת בקרות אוטונומיות, אמרה, “אנו מאמינים כי הטלוויזיה של מרכז מדיה של Klegg עם שליטת IP דו כיוונית היא פיתרון מושלם עבור אינטגרטורים בהתאמה אישית, היא מאפשרת להם לספק חווית מדיה עשירה ללקוחותיהם עם גישה פשוטה של ​​לוח מגע כדי הספריות הדיגיטליות שלהם בפתרון תיבה יחיד. ”
הטלוויזיה LCD של Klegg 40 ″ PANEL LCD מאפשרת לאינטגרטורים ומתקינים מותאמים אישית פשוט להוריד מודולי בקרה שנבנו מראש מאתר הקלג האלקטרוניקה או האוטונומיות של KLEGG או לשלב במהירות את הטלוויזיה Center Center עם AMX, Crestron, HAI או מערכות בקרה ואוטומציה אחרות. בנוסף, מתקינים יכולים להתאים אישית את ממשק לוח המגע הטלוויזיה LCD של 40 ″ לוח LCD וליצור פקודות מאקרו וסצינות המתאמות עם מספר מכשירים בבית. הטלוויזיה המרכזית של Klegg Media, המריצה את מיקרוסופט ויסטה, תוצג ומודגמת ב- Microsoft Vista Pavillion, Booth #1317A, כמו גם ב- Klegg Electronics Booth #751
הטלוויזיה LCD Flat LCD של KLM401A 40 ″ היא חלק מהדור הבא של Klegg Electronics “טכנולוגיית הבית החכם” המאפשר למוצרי בידור לעבוד יחד בצורה חלקה ולתקשר זה עם זה ברשת ביתית או דרך האינטרנט מכל מקום.

www.kleggusa.com

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
Reddit
לינקדאין
פינטרסט
אימייל
יותר

WhatsApp
הדפס

סקייפ
טאמבלר

מִברָק
כִּיס